سلام نیروانای عزیز
به همدردی خوش اومدی
تو این تاپیک آقای sci یه پست (پست 13) دارن که به دردتون میخوره
میخواستم فقط پست ایشونو نقل قول کنم، ولی گفتم اگه خودتون برید تو اون تاپیک بهتره. بعضی از دوستان این کارارو انجام دادن و نتایجو اونجا نوشتن شاید براتون مفید باشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)