به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 36 , از مجموع 36
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 شهریور 92 [ 17:24]
    تاریخ عضویت
    1391-10-10
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    617
    سطح
    12
    Points: 617, Level: 12
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 39 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نياز ج ن س ي يه دختر

    سلام دوستان عزیز
    الوعده وفا:

    یک لیست مختصر و برای من مفید از خوراکی های گرم و سرد
    امیدوارم به درد شما هم بخوره

    ************************************************** **********************************
    فهرست غذاهای با طبع گرم و سرد - آکاایران

    در مورد سردی و گرمی مزاج آدما و روش تشخیص اون باید بگم معمولا آدمایی که مزاج گرم دارن با خوردن گرمی ها به شدت واکنش نشون می دن مثل زدن جوش و......... و آدمای سرد مزاج با خوردن چیزای سرد دچار بهم ریختگی سیستم گوارشی می شن ادمای معتدل هم واکنش عادی نسبت به خوردن مواد گرمی و سردی دارن مثلا اگه من خیلی گرمی بخورم مثلا یک هفته روزی 10 تا خرما و آجیل و شیرینی بخورم جوش می زنم و گرمیم می شه و در غیر این صورت معمولی هستم البته بحث آلودگی های درونی بدن برای زدن جوش یا جوش غرور با این قضیه قاطی نشه
    اینم فهرست مواد غذایی گرم و سرد :
    میوه ها و دانه های گرم وتر :
    انجیر ، انگور ، بادام زمینی ، بادام شیرین ، بادام کوهی ، به ، تخم خربزه ، توت (شاه توت) ، انواع توت ها ، خربزه ، هویج ( زردک) ، سیب ، شلغم ، کدو ، کنجد ، گلاب ، لوبیا قرمز
    میوه ها و دانه های گرم و خشک
    . انبه ، بادام کاغذی ، بادمجان (خیلی گرم و خشک) ، تخم شربتی ، بولاغ اوتی ، پرتقال ، پسته ، پونه (خیلی گرم و خشک) ، پیاز (خیلی گرم و خشک) ، پیه ( دمبه) ، ترب (خیلی گرم و خشک) ، تره ، جعفری، دینارویه ، چای ، خردل ها ، خرما ، خرمالو ، دارچین ، روغن ، ریحان ، زرد چوبه ، زعفران ، زنجبیل ، زنیان ، زیتون ، زیره سیاه ، سیر ، شنبلیله ، فلفل (خیلی گرم و خشک) ، فندق ، کرفس ، کشمش انگور سیاه ( مویز) ، کلم ، کنگر ، گردو ، گل سرخ (خیلی گرم و خشک) ، لپه ، مرزه ، موسیر ، موم عسل ، نارگیل ، نخود ، نعناع ، عرق بهار نارنج ، هل .
    غذاهای گرم و تر :
    عسل ، نخود ، آب آبگوشت ، گوشت بوقلمون ، شیر میش ، گوشت غاز (پرنده) ، گوشت گوسفند ، گوشت مرغ خانگی ، گوشت مرغابی و اردک ، میگو (روبیان) ، گوشت بلدرچین ، گوشت کله ، جگر ، خورشت بادمجان ، خورش قورمه سبزی ، آبگوشت به ، آبگوشت کلم قمری ، آب شور ، کره ، خامه ، روغن ، نیمرو ، تخم مرغ ، گوشت بز ،
    غذاهای گرم و خشک
    گوشت آهو ، شیر شتر ، گوشت شتر ، گوشت شتر مرغ ، گوشت کبوتر ، کوهان شتر(خیلی گرم و خشک) ، گوشت گاومیش ، گوشت گنجشک ، گوشت لک لک ، نمک طعام (خیلی گرم و خشک) ، گوشت اردک ، خورش فسنجان .
    میوه ها و دانه های معتدل :
    برگ چغندر ، برنج ، تمشک ، چغندر ، عدس ، عناب ، گرمک ، گندم ، قهوه ، کاسنی ، کاهو ، موز .
    غذاهای معتدل :
    شیر گاو ، گوشت کبک ، گوشت کبک دری ، کوکو سبزی ، فرنی ، کوفته ، کشک بادنجان ، شیر برنج ، نان فطیر .
    میوه ها و دانه های سرد و تر :
    اسفناج ، آلو ، انار ، باقلا ، بالنگ ، بامیه ، خرفه ، پنیر ، خیار ، دوغ ، زردآلو ، کدو (تخم) ، کدو حلوایی ، گلابی ، هلو ، هندوانه ،
    میوه و دانه های سرد و خشک
    ارزن ، ازگیل ، انار ترش ، تمبر هندی ، جو ، ذرت ، ریواس ، زرشک ، سرکه ، سنجد ، شاه بلوط ، گشنیز ، گیلاس ، لیمو امانی ، لیمو ترش ، لیمو شیرین ، ماش ، نارنج ، نشاسته ، ولیک .
    غذاهای سرد و تر :
    شیر بز ، ماست ، دوغ ، مرغ ماشینی ، قره قروت ، شیر بز ، ماهی ،
    غذاهای سرد و خشک
    کشک ، گوشت گاو .
    (این قانون مصرف سردیهاست : اگر پنیرمیخورید حتما با گردو خورده شود ، اگر ماست و دوغ میخورید حتما با یک قاشق چایخوری زنیان خورده شود ، اگر ماهی میخورید با خرما خورده شود ، اگر برنج میخورید با زیره خورده شود ، مرغ را حتما با گرمی خورده شود ، و هر چیز سرد دیگر با گرمی هائی مثل عسل و خرما و دیگر غذاهای گرم .)

    ************************************************** **************************
    منبع : http://tandorosti.akairan.com
    ************************************************** ***************************

    فرشته مهربان خیلی ازت ممنونم که کمکم کردی ریشه مشکلم رو پیدا کنم
    من چقدر میوه ها و دانه های گرم وتر مصرف میکنم و خودم نمی دونستم!!
    امیدوارم زود تاثیر ترکشون رو ببینم
    من از شما دوستای خوبم خیلی یاد گرفتم
    از همتون خیلی تشکر میکنم

  2. 4 کاربر از پست مفید Roshan تشکرکرده اند .


  3. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نياز ج ن س ي يه دختر

    [align=justify]امام صادق (ع) فرمودن: خیرالامور اوسطها

    یادتون باشه اینقدر زیاده روی فقط نکنید که برخی مواد لازم برای بدنتون تامین نشه و به ضعف و سستی بیافتید. تعدیل در خوردن غذاهای محرک باعث کاهش میل جنسی میشه ولی لازمم نیست کلا ترک کاملشون کنید![/align]

  4. 2 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    کامران (شنبه 16 دی 91)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 دی 91 [ 18:02]
    تاریخ عضویت
    1391-10-13
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    114
    سطح
    2
    Points: 114, Level: 2
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 3 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: نياز ج ن س ي يه دختر

    دوست من غریزه جنسی چیزی نیست که بتونی ازش فرار کنی
    مثل آب و غذاست...باید این نیازو ارضا کنی منتها به طریق صحیحش
    اما کی و زمانش هم مهمه...مثلا واسه یه دختر تا سن 20 سالگی خوب نیست که ازدواج کنه اونم فقط بخاطر ارضای جنسی
    چون دخترا معمولا تا سن 20 سالگی تو حال و هوای دوران بچگیشونن و معیارهاشون منطقی و کامل نیست...بعد سن 20 سالگیه که تازه میفهمن زندگی چیه...یکم توقعاتشون بالاتر میره ولی همین باعث میشه تو زندگی فردی و زناشویی موفق تر باشند...واسه پسرا این مسئله از سن 25 به بعد اتفاق میفته

    بنابراین اگه شما سنت بالای 20 سال هست و شرایطت واسه ازدواج مناسبه اگه پسری اومد خواستگاریت اگه خوشت اومد اول بگو چند ماه باید بشناسمت بعد که دیدی به درد هم میخورین تصمیمتو واسه ازدواج بگیری البته همه اینا تحت نظارت خانواده ها

    اینکه تغذیه تو کنترل کنی خوبه ولی جنبه روانی قضیه رو نمیتونی...راهی نداره جز ارضاش...اگه این ارضا رو درست انجام بدی همونطور که در صحبتای قبلی گفتم خوشبخت میشی اما به غیر از این راه تورو به بیراهه میبره و بیچارگی و ...

    رو حرفام فکر کن ضرر نمیکنی

    در مورد جهیزیه یادم رفت بگم
    در یه جمله کمکت میکنم
    اگه پسری در مورد جهیزیه بهت سخت بگیره ارزش زندگی کردن باهاشو نداره همینطور که اگه دختر در مورد مهریه اگه به پسر سخت بگیره...بنابراین اگه پسری رو پیدا کنی که واقعا خواهانت باشه مطمئن باش جهیزیه اگه نگم جزو اولویت هاش نیست واسش اهمیت خیلی کمی داره
    موفق باشی

  6. 3 کاربر از پست مفید mohsencom تشکرکرده اند .

    گل نقره ای (شنبه 16 دی 91)

  7. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 21:33]
    تاریخ عضویت
    1391-7-27
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    314
    سطح
    6
    Points: 314, Level: 6
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    67

    تشکرشده 67 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نياز ج ن س ي يه دختر

    دوست عزیز کسی رو میشناسم که میگفت از شدت میل جنسی میفهمه نزدیک عادت ماهانشه
    پس بدون که عادیه

  8. 2 کاربر از پست مفید maryam1772 تشکرکرده اند .

    maryam1772 (یکشنبه 17 دی 91)

  9. #35
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 شهریور 92 [ 17:24]
    تاریخ عضویت
    1391-10-10
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    617
    سطح
    12
    Points: 617, Level: 12
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 39 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نياز ج ن س ي يه دختر

    نقل قول نوشته اصلی توسط maryam1772
    دوست عزیز کسی رو میشناسم که میگفت از شدت میل جنسی میفهمه نزدیک عادت ماهانشه
    پس بدون که عادیه
    ممنونم مريم جان ، من هم دقيقا همينطور هستم!! جالب بود كه بدانم افراد ديگري هم مثل من هستند !

    بله آقاي كامروا ، حتما تعادل رو رعايت ميكنم ، مطمئنم ميتونم خرما و آجيل كمتر بخورم.

    راجع به جهيزيه هم فكر كردم . تا حدي كه بتونيم و ضروريات رو تهيه ميكنيم ، بايد اعتماد به نفس اين رو داشته باشم كه من رو به خاطر خودم بخواد ، همونطور كه اخلاقيات براي من اولويت اول هست.

    از همتون متشكرم كه وقت ميگذاريد دوستانم

  10. 2 کاربر از پست مفید Roshan تشکرکرده اند .


  11. #36
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: نياز ج ن س ي يه دختر

    این تاپیک نیز به نتیجه رسیده اعلام می گردد .


    با آرزوی موفقیت برای روشن عزیز



    .


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.