عزیزم درسته که نباید وسواس داشت اما نشانه ها رو هم باید جدی بگیری. اگر مشاور به شما گفته که از نظر روابط جنسی با هم مشکل پیدا می کنید ( نمی دون ممشاور به شما چنین چیزی گفته یا نه و یا فقط میزان گرمی و سردی هر کدومتون رو تست کرده و هماخهنگی اون رو بیان نکرده؟) من فکر می کنم به دنبال این نباش که به نحوی عکس این رو پیدا کنی. بلکه اگر خواستی این آقا رو قبول کنی با ید با همین شرایط بپذیریش. یعنی باید فرض رو بر این بذاری که طرف شما مرد سرد مزاجیست. بعد باید به دنبال هماهنگ سازی باشی (اگر بخواهی این آقا رو قبول کنی) برای حل مساله سردی و گرمی شاید راه حل هایی وجود داشته باشه که در اونها بیشتر به دنبال به تعادل رسوندن دو طرف و نزدیک کردن دو طرف به هم هستند و برای همین طرف گرم هم باید از انتظاراتش کم کنه . حالا شما این رو می تونی بپذیری؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)