به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 آذر 92 [ 23:12]
    تاریخ عضویت
    1391-10-11
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    719
    سطح
    14
    Points: 719, Level: 14
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    18

    تشکرشده 10 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: به نظرتون صلاحه که پیشنهاد بدم؟

    [quote=فرهنگ 27]
    اغلب وقتی کار به خاستگاری می کشه ینی دختر کلیت پسرو پسندیده که اجازه داده بیان.اگر بری جلو هم شخصیت

    خودتو خراب می کنی هم اون دخترو دو دل می کنی.اگر برات مسجله دلش پیشته یا به اسرار خانوادش خاستگارو

    قبول کرده می تونی مطرح کنی.ولی صبر کن اگر چنین باشه دیر یا زود خاستگارشو رد می کنه.


    آخه تو هم که هنوز پیشنهاد رسمی ندادی که ببینی آیا اون کلیات تو رو هم میپسنده یاخیر؟
    من به غنوان یه دختر تو این دوره و زمونه که به هرکسی نمیشه اعتماد کرد ملاک اولمو برای همسر آیندم صداقتش گذاشتم.
    پسری که توجامعه ما ایده آل باشه واقعا نایابه پس ما دخترا باید توبعضی مسائل کوتاه بیایم تا تنها نمونیم.
    البته به هیچ عنوان منکر رفاه مالی پسر نمیشم.
    بنظرم شما اول خواستتو مطرح کن.بعدش تلاش کن تاکارمناسب پیدا کنی و رفاهشو تامین کنی و بقیه مسائل

  2. کاربر روبرو از پست مفید تنهاترین سیما تشکرکرده است .


  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1390-5-26
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,265
    سطح
    19
    Points: 1,265, Level: 19
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: به نظرتون صلاحه که پیشنهاد بدم؟

    اون روزايي كه سرد رفتار ميكنه رفتار شما چطور بوده قبلش؟
    بنظرم اونم دوست داره و ميخواد شمارو بسنجه.
    راستش اولا زیاد میگفت عزیزم، دوست دارم و اینا، ولی یهو نمی دونم چی شد، دیگه نمیگه!! یعنی کاملا مشخصه که دیگه نمی گه!!
    شاید چون میخواد بره سراغ خواستگار، مثلا نمیخواد با احساسات من بازی کنه ...
    من همیشه باهاش خوب بودم، تحت هر شرایطی

    آخه تو هم که هنوز پیشنهاد رسمی ندادی که ببینی آیا اون کلیات تو رو هم میپسنده یاخیر؟
    من به غنوان یه دختر تو این دوره و زمونه که به هرکسی نمیشه اعتماد کرد ملاک اولمو برای همسر آیندم صداقتش گذاشتم.
    پسری که توجامعه ما ایده آل باشه واقعا نایابه پس ما دخترا باید توبعضی مسائل کوتاه بیایم تا تنها نمونیم.
    البته به هیچ عنوان منکر رفاه مالی پسر نمیشم.
    بنظرم شما اول خواستتو مطرح کن.بعدش تلاش کن تاکارمناسب پیدا کنی و رفاهشو تامین کنی و بقیه مسائل
    من از نظر مالی هم پتانسیل اش رو دارم، یعنی کارهام تقریبا حله ولی بازم تو این وضعیت جامعه، هیچی مشخص نیست ....
    از نظر دوست داشتن هم واقعا دوسش دارم :(

    من هنوز درک درستی از موقعیت خودم تو زندگی اون ندارم!! اینکه به چه چشمی منو نگاه می کنه؟ دوست معمولی؟ دوست پسر؟ یکی که فقط وقتشو بگذرونه؟

    احتمالا به زودی باهاش صحبت کنم و یه سری مسائل رو حل کنم، شاید اصلا دوست نداشته باشه با من ادامه بده، این وضعیت بلاتکلیفی خیلی اذیت می کنه، اونایی که تو موقعیت بودن حتما درک می کنن :(

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 آذر 92 [ 23:12]
    تاریخ عضویت
    1391-10-11
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    719
    سطح
    14
    Points: 719, Level: 14
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    18

    تشکرشده 10 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: به نظرتون صلاحه که پیشنهاد بدم؟

    عزیزم اگه فکر میکنی از فکر اون در مورد خودت بی خبری<از خانوادت بخواه که موضوع رو کاملا رسمی مطرح کنن
    اونوقته که اون فکر دوستی و وقت گذروندنو از سرش بیرون میکنه و مجاب میشه که 1جواب رسمی به تو بده
    اینطوری تو هم از بلاتکلیفی در میای
    اگه جواب مثبت بهت بده قصدش ازدواجه و بس.ضمنا اون خواستگارش ربطی به شما نداره.شما نباید منتظر بمونی تا نوبتت بشه که.از نظر عرف هم هیچ مشکلی نداره که 1دختر همزمان2تا خواستگار داشته باشه
    این نظر منه

  5. کاربر روبرو از پست مفید تنهاترین سیما تشکرکرده است .


  6. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 01:37]
    تاریخ عضویت
    1391-10-11
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    232
    سطح
    4
    Points: 232, Level: 4
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 50 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: به نظرتون صلاحه که پیشنهاد بدم؟

    باهاش صحبت كن و همه شرايط و احساساتت براش توضيح بده و اگه اونم دوست داشت، اين شرايط رو قبول داشت بگو اگه هم بخواي ميتونيم خونواده هارو هم بصورت رسمي در جريان بذاريم.

  7. کاربر روبرو از پست مفید سلنا تشکرکرده است .


  8. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1390-5-26
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,265
    سطح
    19
    Points: 1,265, Level: 19
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: به نظرتون صلاحه که پیشنهاد بدم؟

    سلام
    خوشبختانه به صورت کامل بهش توضیح ندادم و قبل از اینکه من شروع کنم گفت که دیگه دارم ازدواج می کنم و پسره رو میخوام، منم گفتم خوشبخت بشی
    یه ذره داغون شدم ولی چند روزه خوب میشم، خوشبخت بشه من خوشحالم

  9. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 آذر 95 [ 17:27]
    تاریخ عضویت
    1391-8-16
    نوشته ها
    394
    امتیاز
    4,863
    سطح
    44
    Points: 4,863, Level: 44
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    906

    تشکرشده 891 در 308 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: به نظرتون صلاحه که پیشنهاد بدم؟

    حواست فقط باشه در ماجرای متداول این روزها " آب نمک" خانومها، غوطه ور نشده باشی

  10. کاربر روبرو از پست مفید mehran21 تشکرکرده است .

    mehran21 (جمعه 15 دی 91)

  11. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1390-5-26
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,265
    سطح
    19
    Points: 1,265, Level: 19
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: به نظرتون صلاحه که پیشنهاد بدم؟

    آب نمک چیه؟ :D

    آخه به واسطه یه دوستی اینترنتی و تلفن که نمیشه زندگیتو عقب بندازی که شاید بشه در آینده یا نشه؟ کار درستو انجام داد

    فکر می کنم که فکر می کردم بیشتر از این حرفا به من علاقه داشته ولی گویا در این حد نبوده، این قسمتش بیشتر اذیتم کرد :(

    بعد از یک روز بیخوابی و اعصاب خوردی الان خیلی راحتم و میبینم که کار درستو انجام داده ... اگر (کمتر از 5 درصد) عروسیش سر نگرفت و من رفتم اون شهر و با هم تونستیم کنار بیایم، رابطه رو ادامه می دم، در غیر اینصورت هم که امیدوارم خوشبخت بشه ... هرچند که برنامه هایی که من براش داشتم خیلی بیشتر از این حرفا بود ولی زورکی که نمیشه کسی رو خوشبخت کرد :D


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به نظرتون ‍ٔٔپا پیش بزارم با این شرایط یا نه
    توسط ahuman در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 اسفند 92, 02:07
  2. چرا شما مردها زن میگیرین؟ پیش مامانتون بمونید!
    توسط she در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: سه شنبه 24 اردیبهشت 92, 09:32
  3. توقع دارند حوادث تلخ 4 ماه پیش رو فراموش کنم در حالی که تمام مشکلاتم یه همون مربوطه
    توسط پرنده غريب در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 دی 91, 21:52
  4. رشد و پیشرفت کودک شما از بدو تولد تا یک سالگی
    توسط هستی در انجمن مقالات آموزشی روانشناسی کودک
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 بهمن 90, 13:45
  5. من یک ده تومانی پیدا کردم!!!
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آگاهی ها، مهارتها و روشها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 مهر 86, 23:02

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.