آب نمک چیه؟ :D
آخه به واسطه یه دوستی اینترنتی و تلفن که نمیشه زندگیتو عقب بندازی که شاید بشه در آینده یا نشه؟ کار درستو انجام داد
فکر می کنم که فکر می کردم بیشتر از این حرفا به من علاقه داشته ولی گویا در این حد نبوده، این قسمتش بیشتر اذیتم کرد :(
بعد از یک روز بیخوابی و اعصاب خوردی الان خیلی راحتم و میبینم که کار درستو انجام داده ... اگر (کمتر از 5 درصد) عروسیش سر نگرفت و من رفتم اون شهر و با هم تونستیم کنار بیایم، رابطه رو ادامه می دم، در غیر اینصورت هم که امیدوارم خوشبخت بشه ... هرچند که برنامه هایی که من براش داشتم خیلی بیشتر از این حرفا بود ولی زورکی که نمیشه کسی رو خوشبخت کرد :D








علاقه مندی ها (Bookmarks)