به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 58
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 بهمن 92 [ 21:59]
    تاریخ عضویت
    1391-6-26
    نوشته ها
    286
    امتیاز
    270
    سطح
    5
    Points: 270, Level: 5
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered250 Experience Points
    تشکرها
    1,336

    تشکرشده 1,148 در 268 پست

    Rep Power
    42
    Array

    RE: چگونه جهزیه بخریم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط saber-g1
    ببخشید یه سوال
    مگه کالای بزرگ با پسر نیست؟
    مثل گاز
    یخچال
    ال سی دی
    و فرش؟
    بیچاره پسرا باید همه چیرو کامل بخرن شما تا می تونید سر و ته شو می زنید.
    ای ول
    کجا همچین رسمیه به ما هم بگین!
    تو خانواده شوهر من که اصلا رسم نبود هیچی رو داماد بخره. کلا رسم و رسوم دوست نداشتن!
    ولی جدای از شوخی فقط صوتی تصویری ها رو شوهرم خرید و بقیه چیزا رو من بردم.

  2. 8 کاربر از پست مفید shabe niloofari تشکرکرده اند .

    shabe niloofari (پنجشنبه 28 دی 91)

  3. #12
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 فروردین 93 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    365
    امتیاز
    2,710
    سطح
    31
    Points: 2,710, Level: 31
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,715

    تشکرشده 2,343 در 504 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه جهزیه بخریم؟

    ساری که اینجوریه
    حداقل تو فامل ما که اینجوری بوده تا حالا
    3یا4قلم از وسایل بزرگ رو خانواده داماد می خره
    البته قبلش معلوم می کنن مثلا فرش و گاز و ال سی دی
    یا یخچال
    بذار فردا می پرسم دقیق می گم.

  4. 6 کاربر از پست مفید صاعد تشکرکرده اند .

    صاعد (چهارشنبه 13 دی 91)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-12-10
    نوشته ها
    251
    امتیاز
    2,517
    سطح
    30
    Points: 2,517, Level: 30
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,315

    تشکرشده 1,426 در 250 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: چگونه جهزیه بخریم؟

    تمنای عزیزم سلام.من تیرماه امسال شروع به خرید کردم تا ابان که مراسمم بود.اوج گرونی ها و بالارفتن نرخ دلار و از همه بدتر کمیاب شدن جنس و اهتکار.تو شهر ما همه چیز گردن دختره جز سیستم صوتی و یک تخته فرش و تیکه های اختیاری که اول عقد از خونواده پسر طلب میکنن من هیچی از شوهرم نخواستم حتی سرویس چوب. همه چیزم خریدم حتی لوازم برقی غیر ضروری که فقط جا گیره اونم به اصرار مامانم چون من نمیخواستم.کل خریدم و فاکتور شده دارم جمعا29میلیون شد گفتم باسروس چوب. ....الان میفهمم کاش زیر بار حرف مامانم واسه خرید خیلی چیزا نمیرفتم.با این خونه های کوچولو و.....کم بخر اما خوبشو بخر با کیفیت.یخچال فریزر لباسشویی خارجی بخر سامسونگ خیلی خوبه نسبتا قیمتشم خوبه.شاد باشی

  6. 6 کاربر از پست مفید فائزه_م تشکرکرده اند .

    فائزه_م (چهارشنبه 13 دی 91)

  7. #14
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 فروردین 93 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    365
    امتیاز
    2,710
    سطح
    31
    Points: 2,710, Level: 31
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,715

    تشکرشده 2,343 در 504 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه جهزیه بخریم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط saber-g1
    ساری که اینجوریه
    حداقل تو فامل ما که اینجوری بوده تا حالا
    3یا4قلم از وسایل بزرگ رو خانواده داماد می خره
    البته قبلش معلوم می کنن مثلا فرش و گاز و ال سی دی
    یا یخچال
    بذار فردا می پرسم دقیق می گم.
    سلام
    پرسیدم تایید شده سه کالای بزرگ با داماد هست
    ربطی هم به شیربها اینا نداره
    ای بیچاره پسرا................

  8. 3 کاربر از پست مفید صاعد تشکرکرده اند .

    صاعد (شنبه 16 دی 91)

  9. #15
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه جهزیه بخریم؟

    دوستای خوبم ممنونم از نظرات تک تکتون

    shab niloofari: عزیزم باهات موافقم اصلا نمیخوام وسایل غیر ضروری رو بخرم ، فقظ وسایلی که برای شروع زندگی مورد نیاز هستند .
    چیزهای غیر ضروری رو میزارم توی زندگی اگر یک وقت لازم شدن میخرم .

    الف-ح : مرسی دوستم ، خیلی لیست کاملی هست ، راحت تر میشه تصمیم گرفت ، که چی بخریم و چی نخریم .

    پدربزرک : میخوام وسایلم رو خوب بخرم ، یعنی مارک نسبتا خوب باشه ولی نه زیاد گرون ، همون ال جی و سامسونگ ،بخصوص یخچال و لباسشویی و جارو برقی ، که مرتب دارن استفاده میشن . ولی خوب بقیه وسایل هم خوب ولی با قیمت مناسب .:rolleyes:

    مثلا سرویس قابلمه رو می خوام چدن بگیرم ، ولی خیلی گرون شدن ، مارک های ایتالیایی همه 800 به بالا .
    انقدر خیلی زیاده ، آخه پارسال میشد با 300 یک سرویس خوب خرید .

    سرویس چینی خیلی گرون شدن .
    قبلا میشد با 10 تومن یک جهزیه نسبتا خوب خرید ، یعنی طوری که وسایل مورد نیاز اولیه رو بخریم .ولی الان اصلا نمیشه .

    fm.mohajer : عزیزم چه وسایلی خریدی ؟ مثلا یخچالت رو ساید خریدی ؟ میخوام ببینم حدودا چی ها خریدی که 29 تومن شده؟

  10. 5 کاربر از پست مفید tamanaye man تشکرکرده اند .

    tamanaye man (پنجشنبه 14 دی 91)

  11. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-12-10
    نوشته ها
    251
    امتیاز
    2,517
    سطح
    30
    Points: 2,517, Level: 30
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,315

    تشکرشده 1,426 در 250 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: چگونه جهزیه بخریم؟

    یخچال فریزر دوقلو 3میلیون,ماشین لباسشویی1میلیون ظرفشویی1/200هرسه سامسونگ جارو برقی400سامسونگ.ساید نگیر هم گرونتره هم جای فریزرش خیلی کمه.دوقلو شیکتر و ارزونتر از سایده.قابلمه یه سرویس چدن 600 یه سرویس استیل که داخلش چدن باشه وگرنه به درد نمیخوره و زود سیاه میشه دوتا دونفره مسی هم گرفتم که دم دستیمه و عالیه.دیگه چی عزیزم???

  12. 4 کاربر از پست مفید فائزه_م تشکرکرده اند .

    فائزه_م (پنجشنبه 28 دی 91)

  13. #17
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: چگونه جهزیه بخریم؟

    سلام تمنای عزیز
    با توجه به تاپیکهای قبلیت من فکر میکردم شما زندگی با همسرت زیر یک سقف رو شروع کردی....



    در مورد جهیزیه ات یه چیز کلی بهت میگم
    به هیچ عنوان توی این گرونی فشاری به پدر و مادرت نیار و مجبورشون نکن با رفتن شما به خانه بخت کمرشون زیر بار خرج و مخارج و قرض و وام و ....خم بشه.

    وسایلت رو آبرو دار بردار اما نه آنتیک و لوکس با بهترین مارکها.

    میتونی مارکهای ایرانی هم برداری.هم به تولید کننده های داخی کمکی میشه و 4 تا جوون مثل من و شما میتونن سرکار باشن و هم به صرفه تره.

    من فقط یه جاروبرقیم رو خارجی برداشتم .الان یه قطعه اش شکسته و 4 ماهه دنبال اون قطعه اش هستم.اخرم به نتیجه رسیدم یه دونه دیگه بخریم اما ایرانی که اگر خراب شد بشه درستش کرد.

    موفق باشی

  14. 6 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (پنجشنبه 14 دی 91), rozh66 (شنبه 03 فروردین 92)

  15. #18
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه جهزیه بخریم؟

    fm.mohajer : خیلی خیلی ممنونم عزیزم

    عزیزم این قیمت هایی که شما فرمودین نسبت به قیمت هایی که من الان میبینم ، خیلی عالی هستن . آخه متاسفانه از شانس بد ما یک دفعه قیمت ها خیلی خیلی بالاتر رفتن . هنوز شما به اینکه به گرونی خوردین ولی باز بهتر از الان خرید کردین :(

    آره یخچال 2 قلو واقعا کاربردی تر هست و جادار ، باهات موافقم

  16. کاربر روبرو از پست مفید tamanaye man تشکرکرده است .

    tamanaye man (شنبه 16 دی 91)

  17. #19
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: چگونه جهزیه بخریم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamanaye man
    ولی من خودم مرتب زبونی به همسرم محبت میکردم ، همسرم هم بعد از 3 سال کم کم یاد گرفته ...
    منم فکر می کردم زندگیتو شروع کردی

    وسایلی مثل یخچال تی وی جارو اجاق چیزایین که در آینده تعویض خواهند شد،پس مدلی بردار که وقتی خواستید عوض کنید

    دلت نسوزه بگی اینو انقدر خریدیم،چون جنس دست دوم چند سال کار کرده اگر ببرن 1.10 قیمت خرید می برن.

    در عوض تمرکزو بذار روی ظرف روی قالی شده 6متری دستی بگیر ولی 12ماشینی نگیر.خورده ریزایی مثل سرخ کن،

    آبمیوه گیر ظرفشویی پول دور ریختن و ایجاد تنبلیه.اینم بدون اگر شوهرت وضعش خوب باشه سر سال خودش شروع

    می کنه به تعویض وسایل چون مردی که وسایل خونه شو خودش تهیه کرده باشه احساس بهتری داره.

  18. 5 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 28 دی 91)

  19. #20
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه جهزیه بخریم؟

    maryam 123 و فرهنگ 27 : آره من و همسرم 3 سال هست که با هم زندگی میکنیم ولی زندگیمون دانشجویی بود ( خارج از کشور )و از خانواده هامون دور بودیم ، ولی درس جفتمون تموم شده و میخواهیم برگردیمون شهر خودمون سر زندگیمون ، و اون باید دنبال خونه باشه و منم جهازم رو بگیرم .

    مرسی مریم جون از نظراتت عزیزم

    خیلی پشیمونم که ای کاش از قبل جهازمو گرفته بودم قبل از اینکه انقدر گرون شه . فکر میکردم همه رو بعد بگیرم که با هم ست باشه و دموده نشه بهتره ، ولی اصلا فکرش رو نمیکردم .

    فرهنگ 27 : آره با شما موافقم ولی همون فرش 6 متری دست بافت هم خیلی گرون شده متاسفانه :(

    برای خودم آرزوها داشتم که این و میخرم اون رو میخرم ...ولی الان میخوام طوری برنامه ریزی کنم که فعلا وسایل اولیه مورد نیاز رو بخرم که به پدر و مادرم هم فشار نیاد .

  20. 2 کاربر از پست مفید tamanaye man تشکرکرده اند .

    rozh66 (شنبه 03 فروردین 92), tamanaye man (شنبه 16 دی 91)


 
صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. هزینه های مربوط به هدیه
    توسط سعید95 در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 30 دی 96, 15:18
  2. باید جهزیه ام رو جمع کنم و برگردونم،حس بدی دارم
    توسط آرامش خیال در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 اسفند 94, 01:41
  3. روشهای کاهش هزینه های ازدواج
    توسط maryam123 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 31 تیر 91, 22:41
  4. چالشهای فراراه گزینش همسر >>>
    توسط فرشته مهربان در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 08 اردیبهشت 91, 14:02
  5. همه ما بازیگریم
    توسط بهار.زندگی در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 بهمن 90, 21:18

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.