تصمیمیه که خودت باید بگیری. باید ببینی که چقدر ظاهر برات مهمه. واسه خیلی از اقایون مهمه این ظاهر.
راستی اندامش چی؟ اندامش که از نظرت مشکلی نداره؟
صورتشو نوشتی که حتی دست نزده یعنی به صورت و ابروش هیچ دست نزده تا حالا؟ اگه پرمو باشه خوب تغییراتی می کنه. ارایش هم که دخترا این روزا بیشترشون می کنن. اگه یه صورت دست نزده ی بی ارایشی که احتمالا همه ی موهاشم زیر حجابه رو داری با دختری قیاس می کنی که کلی به تیپش به ظاهرش به ارایش صورتش و موهاش به رنگ لباساش رسیده خوب قیاس درستی نیست.
تصمیمیه که خودت باید بگیری. براساس اینکه واقعا چقدر برات مهمه ظاهر شخص.
اقایون مثله اینکه خیلی به قیافه و اندام خانما حساسن. اما من خودم دخترم و واقعا نمی دونم.
مشاوره هم بری خوبه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)