دختر خوب ! اگه به این موضوع فکر کنی که در صورت ادامه رابطه با این آقا..... زندگیت به فلاکت و بدبختی کشیده میشه....هرگز جواب تلفناشو نمیدی.
میدونی وقتی نفرین یه نفر پشت زندگیت باشه چیمیشه؟ همش تو زندگی زجر میکشی....
اگه دلت میخواد انواع و اقسام مصیبت ها رو به تن بخری و در آخر پشیمون بشی خط موبایلتو عوض نکن خوب!
آدم خیانتکار خیانتکاره. به شما هم وفا نمیکنه. نفرین همسرشم پشت زندگیتون خواهد بود!
سیم کارتت رو بشکن- یکم به خودتت بیا.








علاقه مندی ها (Bookmarks)