[quote=فرهنگ 27]
اغلب وقتی کار به خاستگاری می کشه ینی دختر کلیت پسرو پسندیده که اجازه داده بیان.اگر بری جلو هم شخصیت
خودتو خراب می کنی هم اون دخترو دو دل می کنی.اگر برات مسجله دلش پیشته یا به اسرار خانوادش خاستگارو
قبول کرده می تونی مطرح کنی.ولی صبر کن اگر چنین باشه دیر یا زود خاستگارشو رد می کنه.
آخه تو هم که هنوز پیشنهاد رسمی ندادی که ببینی آیا اون کلیات تو رو هم میپسنده یاخیر؟
من به غنوان یه دختر تو این دوره و زمونه که به هرکسی نمیشه اعتماد کرد ملاک اولمو برای همسر آیندم صداقتش گذاشتم.
پسری که توجامعه ما ایده آل باشه واقعا نایابه پس ما دخترا باید توبعضی مسائل کوتاه بیایم تا تنها نمونیم.
البته به هیچ عنوان منکر رفاه مالی پسر نمیشم.
بنظرم شما اول خواستتو مطرح کن.بعدش تلاش کن تاکارمناسب پیدا کنی و رفاهشو تامین کنی و بقیه مسائل![]()






علاقه مندی ها (Bookmarks)