سلام،
خواستم بگم منم همدرد شما هستم دوست عزیز و تقریبا" یکماه پیش درگیر ارتباط یک هفته ای شدم که طرفم شروعش کرد البته مثل ارتباط شما محدود بود،که تهش خود طرف که هم دانشگاهیم بوده بهم زد،البته همسن بودیم ظاهرا".
من درکت میکنم و اگه همسن شما بودم صددرصد اولین ارتباطم با این خانم در شب خاستگاری صورت میگرفت،من 2 3 سال از شما کوچیکترم وسال اولی هستم....
به هر حال هرکس یک نظر و ظرفیتی داره،منم نظرم اینه که قدیمها پدر و مادرامون چطوری زندگی میکردن،ازصفر شروع میکردن...مگه قراره وقتی یه زن میاد تو زندگی همه چی رو از بهترین نوعش داشته باشه؟اینا همش نتیجه چشم و هم چشمیهایی هست که به جراءت میتونم بگم 60 درصد از پدر و مادرها نشاءت میگیره......انتظارات بیهوده باعث شده علی رقم اینکه تعداد دخترهای مجرد بیش از پسرهاست،همین تعداد پسر هم خیلیاشون از ازدواج منصرف بشن،شرایط سخت شده و پدر و مادرها روز به روز شرایط رو سختتر میکنن،با این شرایط به شما قول میدم خیلی از خانها در آینده مجرد خواهند موند و همینطور خیلی از پسرها ولی این مسئاله برای خانمها حادتره(ایشالا خدا به مدیر همدردی و تمام عزیزان 120 سال عمر بده تا چیزی که میگم و در دوران فرزندانم رخ میده رو(اگه از ازدواج کردن پشیمون نشم...!!)البته اگر شرایط به همین صورت پیش بره،به چشم مشاهده کنند و یک خدابیامرزی هم نثار ما کنند
)
ببخشید اومدم تو تاپیکت دردودل کردم.
--------------------------------------------------------------------
و خدایی که در همین نزدیکی است...





)البته اگر شرایط به همین صورت پیش بره،به چشم مشاهده کنند و یک خدابیامرزی هم نثار ما کنند



علاقه مندی ها (Bookmarks)