
نوشته اصلی توسط
اندیشه 22
ممنون از نظراتتون
تا حدودی قبول دارم
اما به نظر من به دست آوردن دل یه دختر خیلی راحت تر از یه پسره
چون اکثر دخترها به شدت تحت تاثیر احساسات قرار میگیرن و با یکم توجه بیش از حد تا آخر عمر به طرفشون وفادار می مونن حتی اگه خیلی از معیارهاشونو نداشته باشه(بازم تاکید میکنم که اکثر دخترها و نه همشون) حس وابستگی و علاقه دخترها خیلی محکم تر و سریعتره و معمولا بعد از ازدواج حتما اتفاق می افته
اما متاسفانه اکثر آقایون کمی تا حدودی ظاهر بینن که خوب البته این جز طبیعتشونه و به این راحتی ها از دریچه احساسات نمیشه روشون تاثیر گذاشت و وفادار نگهشون داشت و اگرم وفادار بمونن فقط از روی وجدانه و نه احساس واقعی(بازم تاکید میکنم که اکثرشون و نه همشون)
این مواردی که گفتم جز طبیعت هر دو طرفه و هیچ جای اعتراضی نداره
و البته با توجه به اینکه توی جامعــــــــــه ما بعد از ازدواج اگه مشکلی پیش بیاد و منجر به طلاق بشه اولا که آقایون مثل آب خوردن طلاق میدن(!!!) و بعدم این کلمه طلاق بار معناییش برای دخترها خیلی سنگین تره
پس من فکر میکنم این مورد بیشتر برای دخترها جای بحث داره
علاقه مندی ها (Bookmarks)