به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 آذر 95 [ 17:27]
    تاریخ عضویت
    1391-8-16
    نوشته ها
    394
    امتیاز
    4,863
    سطح
    44
    Points: 4,863, Level: 44
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    906

    تشکرشده 891 در 308 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: چطور می تونیم بفهمیم که خواستگار واقعاً پسندیده ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط اندیشه 22
    ممنون از نظراتتون
    تا حدودی قبول دارم

    اما به نظر من به دست آوردن دل یه دختر خیلی راحت تر از یه پسره

    چون اکثر دخترها به شدت تحت تاثیر احساسات قرار میگیرن و با یکم توجه بیش از حد تا آخر عمر به طرفشون وفادار می مونن حتی اگه خیلی از معیارهاشونو نداشته باشه(بازم تاکید میکنم که اکثر دخترها و نه همشون) حس وابستگی و علاقه دخترها خیلی محکم تر و سریعتره و معمولا بعد از ازدواج حتما اتفاق می افته

    اما متاسفانه اکثر آقایون کمی تا حدودی ظاهر بینن که خوب البته این جز طبیعتشونه و به این راحتی ها از دریچه احساسات نمیشه روشون تاثیر گذاشت و وفادار نگهشون داشت و اگرم وفادار بمونن فقط از روی وجدانه و نه احساس واقعی(بازم تاکید میکنم که اکثرشون و نه همشون)

    این مواردی که گفتم جز طبیعت هر دو طرفه و هیچ جای اعتراضی نداره

    و البته با توجه به اینکه توی جامعــــــــــه ما بعد از ازدواج اگه مشکلی پیش بیاد و منجر به طلاق بشه اولا که آقایون مثل آب خوردن طلاق میدن(!!!) و بعدم این کلمه طلاق بار معناییش برای دخترها خیلی سنگین تره

    پس من فکر میکنم این مورد بیشتر برای دخترها جای بحث داره

    صبر آقایان در تحمل مشکلات پس از ازدواج به مراتب بیش از خانومهاست و بسیاری از مشکلاتی که خانومها رو به مرز طلاق می رسونه (عدم توجه خانواده همسر و...) حتی کسری از ذهن یک مرد رو به عنوان مشکل به خودش اختصاص نمی ده. آمار 80 درصد درخواست طلاقها از سوی خانومها نشون می ده که کلا شما صورت مسئله رو اشتباه متوجه شدید و اشتباه هم دارید تفسیر می کنید!
    زنها زودتر به بن بست پس از ازدواج می رسند.(شایدم از روی بد بودن آقایونه)

  2. کاربر روبرو از پست مفید mehran21 تشکرکرده است .

    mehran21 (یکشنبه 08 بهمن 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 دی 95, 07:44
  2. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 بهمن 94, 19:57
  3. تا حالا هیچکدام از خواستگار هایم مرا نپسندیده اند.
    توسط shkb در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 36
    آخرين نوشته: شنبه 12 دی 94, 10:40
  4. نمی دونم ظاهرش می پسندم یا نه به نظرتون چه مرگمه ؟
    توسط najib در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: جمعه 08 فروردین 93, 18:34
  5. میترسم خواستگارم منو نپسندیده باشه!
    توسط sara 65 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 آذر 92, 00:44

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.