به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 55
  1. #31
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: هیچ وقت برای من وقت نداره




    حتما حتما حتما این لینک رو بخون (کلیک کن)





    دوستان گرامی که لطف می کنید و راهکار می دهید یادتون باشه حتما تاپیک آفت های احتمالی در مشاوره ( کلیک کنید) رو بخونید ، خصوصا توجه داشته باشید نکنه ناخودآگاه درگیر همزادپنداری شوید که باعث میشه مراجع ذهنش به سمتی برود که شدیدا برایش آسیب رسان خواهد بود



    .

  2. 3 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (چهارشنبه 13 دی 91)

  3. #32
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 آذر 95 [ 17:27]
    تاریخ عضویت
    1391-8-16
    نوشته ها
    394
    امتیاز
    4,863
    سطح
    44
    Points: 4,863, Level: 44
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    906

    تشکرشده 891 در 308 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: هیچ وقت برای من وقت نداره

    یک مسئله رو به صورت کلی خواستم بگم چون دیدم یکی از دوستان توصیه های عجیب وغریبی کردند!!!! مثل رفتن به فیس بوک و تعریف از هیکل پسران و.. ....
    - مسئله بین جذابیت و ناز زنانه و عشوه زنانه رو با تحریک غیرت یک مرد کاملا جدا بگیرید. شما هر اندازه که بخواهید می توانید و باید برای همسرتان ناز داشته باشید مرد عاقل این ناز شما رو می خره. ولی هرگز هرگز به تحریک غیرت یک مرد خطر نکنید! در بهترین حالت ایشون شما رو یک فرد غیر قابل اطمینان در نظر می گیرن و از بودن با شما منصرف می شه!

  4. 6 کاربر از پست مفید mehran21 تشکرکرده اند .

    mehran21 (چهارشنبه 13 دی 91)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 15:21]
    تاریخ عضویت
    1391-9-16
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    523
    سطح
    10
    Points: 523, Level: 10
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    126

    تشکرشده 137 در 48 پست

    Rep Power
    25
    Array

    RE: هیچ وقت برای من وقت نداره

    نامزد شما باید بهتون افتخار کنه..
    چون یه جا خوندم از هیچ پسری جلوش تعریف نمیکنین ولی نامزد من از همه تعریف میکنه جز من

  6. 2 کاربر از پست مفید m.milad تشکرکرده اند .

    m.milad (چهارشنبه 13 دی 91)

  7. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 دی 91 [ 01:00]
    تاریخ عضویت
    1391-10-12
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    196
    سطح
    3
    Points: 196, Level: 3
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 11 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: هیچ وقت برای من وقت نداره

    وای بالهای صداقت! چه حرفای قشنگی زدی. خیلی به دلم نشست... ممنووووون

    بی وجدان عزیز... شما چرا اسمت اینه؟ شما که خیلی خوب راهنمایی میکنی و به مردم کمک میکنی.
    در مورد سوالت : راستش نه... خوشش نمیاد من برم محیط کارش. انگار منو قایم میکنه. نمیدونم اصلا دوستاش میدونن نامزد داره یا نمیدونن. من با دوستاش هیچ آشنایی ندارم و ندیدمشون. میگه غیرتی میشم. منم دختری نیستم که سر خود پاشم برم محیط کارش. بگه بیا میرم اما تاحالا نگفته.
    از نظر ظاهر و تیپ یه پسر نرمال و عادیه.
    من خودم راجع به خودم نظر نمیدم. اطرافیانم میگن خوشگلی و خواستنی. در مورد چیزهایی مثل تحصیلات و ... هم شبیه به همیم و من تحصیلاتم بیشتره و رشته ی تحصیلیم هم بالاتر.

  8. کاربر روبرو از پست مفید tutu تشکرکرده است .

    as1369 (چهارشنبه 13 دی 91)

  9. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 15:21]
    تاریخ عضویت
    1391-9-16
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    523
    سطح
    10
    Points: 523, Level: 10
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    126

    تشکرشده 137 در 48 پست

    Rep Power
    25
    Array

    RE: هیچ وقت برای من وقت نداره

    tutu عزیز
    اینطور که از پست هات فهمیدم نامزد شما دوستتون داره ولی کلا ادم کم احساسیه و کم بروز میده .
    شاید نمیتونه بروز بده .
    بعضی مردا هستن که میخوان زنشون بهشون وابسته باشه و با این رفتارا شما رو جذب کنن که البته نمیدونم نامزد شما چطوریه ولی به نظر رفتارش مغرورانه میاد.
    شما محبتت رو قطع نکن ولی در مقابل محبت ازش محبت بطلب به روشی که فرشته مهربان گفت دقت کن خیلی قشنگ گفته بود.
    امیدوارم زندگیت خوشگل بشه

  10. 3 کاربر از پست مفید m.milad تشکرکرده اند .

    m.milad (چهارشنبه 13 دی 91)

  11. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 دی 91 [ 01:00]
    تاریخ عضویت
    1391-10-12
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    196
    سطح
    3
    Points: 196, Level: 3
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 11 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: هیچ وقت برای من وقت نداره

    دوستان .... الان که از سر کار اومده بود پیش من داشت فیلم میلیاردر رو میداد. منم گفتم وای این بازیگره مرده چه خوب بازی میکنه. چقدر بامزس . چقدر نقشش بهش میاد......... اونم فوری گفت کدوم؟ ترسیدم ضایع بشم که دارم الکی میگم . یجوری سروتهشو هم آوردم. فکر کنم متوجه نشد. گفتم همون بهمن . چشماش سبزه . اسمشم از تو اینترنت سرچ کرده بودم ( زهیر یاری )
    اونم گفت ازش خوشت اومده؟ گفتم آره.... بعد شاکی و عصبانی شد و سرم داد زد و گفت برات متاسفم بخاطر این رفتارای بچگانت. گفت میخوای حرص منو در بیاری که اینو میگی _2 دفعه با عصبانیت بهم گفت برات متاسفم . بعدشم گذاشت رفت حموم .
    خیلی بد رفتاری کرد باهام . میخوام گریه کنم

  12. کاربر روبرو از پست مفید tutu تشکرکرده است .

    as1369 (چهارشنبه 13 دی 91)

  13. #37
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array

    RE: هیچ وقت برای من وقت نداره

    نقل قول نوشته اصلی توسط tutu
    دوستان .... الان که از سر کار اومده بود پیش من داشت فیلم میلیاردر رو میداد. منم گفتم وای این بازیگره مرده چه خوب بازی میکنه. چقدر بامزس . چقدر نقشش بهش میاد......... اونم فوری گفت کدوم؟ ترسیدم ضایع بشم که دارم الکی میگم . یجوری سروتهشو هم آوردم. فکر کنم متوجه نشد. گفتم همون بهمن . چشماش سبزه . اسمشم از تو اینترنت سرچ کرده بودم ( زهیر یاری )
    اونم گفت ازش خوشت اومده؟ گفتم آره.... بعد شاکی و عصبانی شد و سرم داد زد و گفت برات متاسفم بخاطر این رفتارای بچگانت. گفت میخوای حرص منو در بیاری که اینو میگی _2 دفعه با عصبانیت بهم گفت برات متاسفم . بعدشم گذاشت رفت حموم .
    خیلی بد رفتاری کرد باهام . میخوام گریه کنم
    دوست عزیز

    از این همه توصیه که کارشناسان تالار کردند شما رفتی تنها اون توصیه مخرب یکی از دوستان رو انجام دادی و انگشت گذاشتی روی نقطه آژیر آقایون

    لطفا یکبار دیگه توصیه های فرشته مهربون و بالهای صداقت را بخون و همچنین تاپیکهای مشابه.

    موفق باشی

  14. 7 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    sanjab (چهارشنبه 13 دی 91)

  15. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 مرداد 92 [ 18:11]
    تاریخ عضویت
    1391-8-26
    نوشته ها
    96
    امتیاز
    756
    سطح
    14
    Points: 756, Level: 14
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    232

    تشکرشده 239 در 79 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: هیچ وقت برای من وقت نداره

    همین الآن برید ازشون عذر خواهی کنید
    حالا که خراب کاری کردید ولی میتونید ازش یه استفاده کنید و بگید من به توجهت احتیاج دارم واقعا دیگه نمیدونم چطوری باید اینو بهت بگم. میخواستم اینو بفهمی ولی روش اشتباهیو انتخاب کردم.
    هم ایشونو متوجه نیازتون بکنید و هم مطمئنشون کنید که اصلا توجهی به اون بازیگر ندارید. هرچند ایشون خودشون فهمیدن ولی از زبون خودتون بشنون یه چیز دیگس

    اینارو با حالت پشیمونی از کاری که کردید بگید نه با حالت گله و ناراحتی از ایشون
    وقتی کمتر سزاوارم، به من مهر بورز، آخر آن زمان نیازمندترم

  16. 2 کاربر از پست مفید زنده دل تشکرکرده اند .

    زنده دل (چهارشنبه 13 دی 91)

  17. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 دی 91 [ 01:00]
    تاریخ عضویت
    1391-10-12
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    196
    سطح
    3
    Points: 196, Level: 3
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 11 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: هیچ وقت برای من وقت نداره

    سنجاب .... خوب چون آقای راک دقیقا برام مساله رو باز کرد اما فرشته ی مهربان و بالهای صداقت دقیقا بهم نگفتن باید چیکار کنم. اون تاپیکی هم که بالهای صداقت گذاشت رو با دقت مطالعه کردم . متوجه شدم که خانم ها خیلی بیشتر از آقایون درگیر عشق و فکر کردن به همسرشون هستن . خوب منم دقیقا همینجوریم. کل زندگیم شده فکر کردن راجع به نامزدم .

    گفتن کمتر در دسترس باش... خوب منم اجرا میکنم . فرشته ی مهربان گفت مثل ماهی باش اما توضیح نداد دقیقا چیکار کنم . من تموم کارایی که بهم پیشنهاد شده بود رو انجام دادم قبلا اما جواب نگرفتم. تنها کاری که تاحالا انجام نداده بودم پیشنهاد آقای راک بود که اونم اینجوری شد

  18. کاربر روبرو از پست مفید tutu تشکرکرده است .

    as1369 (چهارشنبه 13 دی 91)

  19. #40
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 آذر 95 [ 17:27]
    تاریخ عضویت
    1391-8-16
    نوشته ها
    394
    امتیاز
    4,863
    سطح
    44
    Points: 4,863, Level: 44
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    906

    تشکرشده 891 در 308 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: هیچ وقت برای من وقت نداره

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehran21
    یک مسئله رو به صورت کلی خواستم بگم چون دیدم یکی از دوستان توصیه های عجیب وغریبی کردند!!!! مثل رفتن به فیس بوک و تعریف از هیکل پسران و.. ....
    - مسئله بین جذابیت و ناز زنانه و عشوه زنانه رو با تحریک غیرت یک مرد کاملا جدا بگیرید. شما هر اندازه که بخواهید می توانید و باید برای همسرتان ناز داشته باشید مرد عاقل این ناز شما رو می خره. ولی هرگز هرگز به تحریک غیرت یک مرد خطر نکنید! در بهترین حالت ایشون شما رو یک فرد غیر قابل اطمینان در نظر می گیرن و از بودن با شما منصرف می شه!

  20. 3 کاربر از پست مفید mehran21 تشکرکرده اند .

    mehran21 (چهارشنبه 13 دی 91)


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.