RE: هیچ وقت برای من وقت نداره
همین الآن برید ازشون عذر خواهی کنید
حالا که خراب کاری کردید ولی میتونید ازش یه استفاده کنید و بگید من به توجهت احتیاج دارم واقعا دیگه نمیدونم چطوری باید اینو بهت بگم. میخواستم اینو بفهمی ولی روش اشتباهیو انتخاب کردم.
هم ایشونو متوجه نیازتون بکنید و هم مطمئنشون کنید که اصلا توجهی به اون بازیگر ندارید. هرچند ایشون خودشون فهمیدن ولی از زبون خودتون بشنون یه چیز دیگس
اینارو با حالت پشیمونی از کاری که کردید بگید نه با حالت گله و ناراحتی از ایشون
وقتی کمتر سزاوارم، به من مهر بورز، آخر آن زمان نیازمندترم
علاقه مندی ها (Bookmarks)