وای بالهای صداقت! چه حرفای قشنگی زدی. خیلی به دلم نشست... ممنووووون
بی وجدان عزیز... شما چرا اسمت اینه؟ شما که خیلی خوب راهنمایی میکنی و به مردم کمک میکنی.
در مورد سوالت : راستش نه... خوشش نمیاد من برم محیط کارش. انگار منو قایم میکنه. نمیدونم اصلا دوستاش میدونن نامزد داره یا نمیدونن. من با دوستاش هیچ آشنایی ندارم و ندیدمشون. میگه غیرتی میشم. منم دختری نیستم که سر خود پاشم برم محیط کارش. بگه بیا میرم اما تاحالا نگفته.
از نظر ظاهر و تیپ یه پسر نرمال و عادیه.
من خودم راجع به خودم نظر نمیدم. اطرافیانم میگن خوشگلی و خواستنی. در مورد چیزهایی مثل تحصیلات و ... هم شبیه به همیم و من تحصیلاتم بیشتره و رشته ی تحصیلیم هم بالاتر.








علاقه مندی ها (Bookmarks)