سلام عزیزم
سعی کن آروم باشی. اون آقا از وضعیت شما خبر داره؟ می دونه که مادر و برادرتون باخبر شدن و شما رو محدود کردن؟ عکس العملش چی بوده؟
انقدر سریع خودتو نباز، حالا حالاها باید با مشکلات ریز و درشت دست و پنجه نرم کنی. اصلا مگه میشه همیشه همه چیز بر وفق مراد آدما باشه؟ صبر داشته باش. احساساتی بودن خوبه اما وقتی مشکلی برات پیش میاد سعی کن منطقی باشی نه احساساتی. اون وقت می تونی راحت فکر کنی و نجات پیدا کنی. فکر می کنم اون آقا الان شرایط ازدواج رو ندارن. بهتره شما هم محتاط تر باشی می دونم که همدیگه رو دوست دارین. اما متاسفانه همه کسانی هم که از هم جدا میشن همدیگه رو دوست داشتن. پس فقط به روی این قضیه حساب نکن. بعضیا با فامیلشون که جلوی چشمشون بوده ازدواج می کنن و می فهمن که اشتباه کردن اونوقت خیلی ریسکه که بخوای ... البته می دونم که دختر عاقلی هستی و به همه این چیزا فکر کردی. جواب سوالایی که کردم رو اگه بدی بهتر میشه وضعیتت رو فهمید..
امیدوارم که صبور و موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)