مرسی...
خیلی حرفاتون به دردم خورد . کارهایی که گفتید رو همشو از امروز به بعد انجام میدم.
اینم بگم که من همیشه شیک و ترو تمیزم بخدا . اگه نبودم که غریبه ها بهم توجه نمیکردن . مشکل از من نیست از اونه .
اما باشه .... کاملا متوجه منظورتون شدم . از این به بعد بیشترش میکنم ببینم چی میشه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)