سلام دلخسته عزیز!
با توضیحاتی که دادین به نظرم راه حل خیلی ساده است. چرا ازش جدا نمیشین؟ از لحاظ مالی بهش نیاز دارین؟ از لحاظ عاطفی بهش نیاز دارین؟ از لحاظ جنسی بهش نیاز دارین؟ ازتون حمایت میکنه؟ واسه حرف مردم بهش نیاز دارین؟ نیازتون بهش واسه چیه؟ چون با توضیحات تون من هیچ نیازی از سمت شما بهش نمیبینم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)