اگر اشک میریزه بخاطر دنیا نباشه..
اگر میخنده به خاطر بی خیالی نباشه
توی زندگیش خوشبخت واقعی باشه
هیچ وقت تحقیر نشه![]()
تشکرشده 137 در 48 پست
اگر اشک میریزه بخاطر دنیا نباشه..
اگر میخنده به خاطر بی خیالی نباشه
توی زندگیش خوشبخت واقعی باشه
هیچ وقت تحقیر نشه![]()
m.milad (سه شنبه 12 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)