بهترین دعا یی که برای همه دوستان همدردی دارم
چه دعایی کنمت بهتر از این:
خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق ،
روزگارت همه شاد، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد .....
که بخندی همه عمر
التماس دعا![]()
تشکرشده 3,200 در 813 پست
بهترین دعا یی که برای همه دوستان همدردی دارم
چه دعایی کنمت بهتر از این:
خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق ،
روزگارت همه شاد، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد .....
که بخندی همه عمر
التماس دعا![]()
sanjab (شنبه 09 دی 91)
تشکرشده 2,343 در 504 پست
ممنونم سنجاب مهربون خیلی به دعای شما و دیگر دوستان نیاز دارم تا کمی آرامش پیدا کنم برام دعا کنید
ممنون
برای همه بچه های همدردی و بخصوص نفر بعد ایجوری دعا می کنم:
خداوندا،دوستانی دارم که روزگار فرصت دیدارشان را کمتر نصیبم می گرداند،اما تو خود میدانی که یادشان در دلم جاوید است،دوستانی که رسمشان معرفت،کردارشان جلای روح ویادشان صفای دل است،پس آنگاه که دست نیاز سوی تو بر می آورند،پر کن دستانشان را از آنچه که در مرام خدایی توست.
صاعد (یکشنبه 10 دی 91)
تشکرشده 108 در 47 پست
ممنون آقاصابر
منم برای نفر بعد اینگونه دعا میکنم:
به یادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد / به شوق آرزو باشد نه تکرار غم دیروز
مهنا67 (یکشنبه 10 دی 91)
تشکرشده 935 در 360 پست
ممنون مهنا67عزیز
خیلی به دعاهاتون نیازدارم.
برای بچه های همدردی هم اینگونه دعامیکنم
برایت ازطلاتختی ،مسیری روبه خوشبختی ،برایت عمرنوحی را،وقارهمچوکوهی را،برایت صبرایوبی،حیاتی مملوازخوبی،برایت شادبودن را،فقط ازادبودن را،محبت را،صداقت رادعاکردم[b][color=#006400]
roseflower (یکشنبه 10 دی 91)
تشکرشده 2,343 در 504 پست
بچه ها امشب حالم خیلی بده بدتر از هر وقت دیگه
فقط دعا کنید یکم آروم بشم
شمارو به مقدساتتون برام دعا کنید دیگه هیچی برا ازدست دادن ندارم فقط دعا کنید آروم بشم
برا اینکه رسم تایپیک بهم نخوره
دعا می کنم هیچ وقت به حال و روز من نیفتییییییییییی.
صاعد (سه شنبه 12 دی 91)
تشکرشده 527 در 189 پست
سلام می دونم اینجا تاپیکی برای دعا برای نفر بعده
اما امروز تاپیکی خوندمکه خواستم اینجا همه براش دعا کنید
بچه برای آقای بی کس دعا کنید بهترین تصمیم رو بگیره و آروم شه . دلم امروز با خوندن تاپیکش حرکت کرد . دعاش کنید بچه ها جون
ایشالله نفر بعدی هم تو زندگیش از این درد ها نصیبش نشه . اصلا درد نصیبش نشه
sare jo0on (سه شنبه 12 دی 91)
تشکرشده 3,200 در 813 پست
خـــداوندا تو تنهایی و من تنــها ، تـــو یکتایی و بی همتا ، ولیکن من نه یکتایم نه بی همـــتا
فـــقــط..
تـــــــــــــــــــــــن ـــــــــــــــــــــهـای تـــــــــــــنـــــــــه ــــــــــایـم
خدایا محبت و توجه ات رو از هیچیک از ما دریغ نکن![]()
sanjab (سه شنبه 12 دی 91)
تشکرشده 137 در 48 پست
اگر اشک میریزه بخاطر دنیا نباشه..
اگر میخنده به خاطر بی خیالی نباشه
توی زندگیش خوشبخت واقعی باشه
هیچ وقت تحقیر نشه![]()
m.milad (سه شنبه 12 دی 91)
تشکرشده 13 در 8 پست
دعا میکنم هیچ وقت بیکس نباشه
تشکرشده 137 در 48 پست
هیچ کس تنها نیست...
m.milad (سه شنبه 12 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)