من دوس دارم همسره آیندم مهربون باشه اهله هیچ نو دود نباشه بتونه بخاطرم تو روی همه وایسه تو زندگیش من مهمترین چیز باشم چشش به زنی دیگه جز من نباشه رومانتیک باشه کارایی که من دوس دارمو بدونه اینکه لازم باشه من بگم خودش انجام بده.........خوب این تقریباهمه این خسوصیاتو داره فقط اینکه خیلی مامانیه مادرشو خیلی دوس داره میگه خیلی واسم زحمت کشیده خداییش پسره خوبیه من پسرای بدو میشناسم این آدم بدی نیس بخدا.نمیدونم.سحر جون حرفتو گوش کردم قول دادم دیگه با هیچ پسری رابطه جنسی نداشته باشم فقط با این در حده ی بوس اونام واسه اینکه بهم نزدیک باشیم ازم سرد نشه آخه قصده ازد داریم








علاقه مندی ها (Bookmarks)