نه اصلان این فکرو نکن میخای به اون پناه ببری دلیلی نداره وحشت کنه تازه موزویه خاصی نیس که بخاد وحشت کنه عزیزم .هیچکی نمیتونه بجز شوهرت مشکلتو حل کنه بهش بگو ببین نظره اون چیه بگو بخاطره دوس داشتنه زیاده که اینجوری شدم احتمالا اون توجهشو نسبت بتو بیشتر میکنه خلاصه کاری نمیکنه ک بخای حساس شی حداقل دیگه موزورو میدونه خیاله توام راحت میشه سبک میشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)