خودش خیلی خوشگله!!! دوست عزیز این نگاه شماست که زیبا میبینش...نوشته اصلی توسط forever alone
اونم اگر دوستتون داشته باشه زیبا میبینه...
هوس بازان انچه را زیبا میبینند دوست دارند
عاشقان آنچه را دوست دارند زیبا میبینند.
این جمله رو یادتون باشه . پس همین مساله شما میتونه برای ایشون جذاب هم باشه به شرطی که عاشق واقعی باشه










علاقه مندی ها (Bookmarks)