خوب برادر من خیلی کم پیدا میشن آدمایی که تو عصبانیت منطقی باشن و تو دعوا قربون صدقه هم برن![]()
من مجردم ولی دوست متاهل زیاد دارم !:D نمیگم ازدواج بده ! میگم واسه شما شرایط جوری هست که ازدواج کنی فقط مشکل نیاز جنسیت حل میشه و چون کار نداری و سربازی نرفتی چندین مشکل به مشکلاتت اضافه میشه !








علاقه مندی ها (Bookmarks)