پس الکی گندش کرده بودم تو خودم عصبی میشدم
گناه داره طفلی عادت کرده
من ترسم ا زخود ارضایی بود گفتم شاید اعتیاد به خود ارضایی داره.
تشکرشده 14 در 11 پست
پس الکی گندش کرده بودم تو خودم عصبی میشدم
گناه داره طفلی عادت کرده
من ترسم ا زخود ارضایی بود گفتم شاید اعتیاد به خود ارضایی داره.
تشکرشده 935 در 291 پست
سلام
برادر من هم فقط بعضی وقتا دستش اونجاش نیست .... ی بار من شاکی شدم که ول کنه اون بنده خدارو !
.
من که دلیلی جز عادت نمیبینم !
نگران نباشین
saeeded (دوشنبه 11 دی 91)
تشکرشده 891 در 308 پست
آخه خود ارضایی رو که جلو ملت انجام نمیده یک آدم معمولی! شما مطمئن باشید ایشون عادت کردند. تو رو خدا گناه دارند مردها، همینه دوستام فراریند!(شوخی میکنما، فضا عوض بشه، ناراحت نشید)
.
mehran21 (دوشنبه 11 دی 91)
تشکرشده 14 در 11 پست
راستش دلو به دریا زدم و بهش گفتم گفت هیچ جس جنسی نیست فقط برای آرامش گرفتن و زیر لباسم نیست روی لباسمه![]()
تشکرشده 13 در 6 پست
سلام نه این طور نیست
این یه عادته ولی شما باید بهش بگید که از این کار بدتون میاد و با تمرین کمکش کنید این عادت رو ترک کنه
سیمگون (دوشنبه 11 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)