
نوشته اصلی توسط
Tina64_000
در عین اینکه در بعضی مسائل هم بسیار حق به جانب تصمیم خودش رو محق میدونه
مثلا مادربزرگ من فوت کرد و ایشون نیومد منزل ما برای تسلیت (فقط تماس گرفت با پدرم) ...من بهش گفتم که من و خانواده انتظار داشتیم شما برای تسلیت بیای ..که خیلی محکم جواب داد که تو خونه راجع به این موضوع بحث شده و به این نتیجه رسیدن که چون رابطه ما رسمی نیست و در مراحل آشناییه، ممکنه خوشایند نباشه..که به نظر من دلیل درستی نیست...
علاقه مندی ها (Bookmarks)