ممنون پست ها رو خوندم. در واقع مشکل این نیست که این پیشنهادای احمقانه رو میده . مشکل اینه که مادرش هم در جریان قرار میگیره و به طبعش مادر من ( چون مادرش هر چی میشه به مادر منم زنگ میزنه گله گذاری میکنه از من )
توقعات زیادی داره ازم میگه خونه ما که میای حق نداری باهام بحث کنی و صداتو بالا ببری ینی هر چی هم بهم بگن باید احترام بذارم چون جلوی مامانشه...
واقعا لازمه بابت رفتاراش تنبیه بشه . حتی پنج شنبه شب به خواست خودش رفتم خونشون ولی بعدش بهم میگه مامانم گفته با رفتار اون شبت ( جلوی مادرش دعوامون شد یکمی) چطور روت شد بیای !!!
ببخشید رک میگم میدونم اینجا جاش نیست ولی یه شبو که پیشم میخوابه عشقشو میکنه صبح بیدار میشه کلی عیب و ایراد ازم یادش میاد و شبش بم میگه و قهر و ...
آها راستی یه مطلب دیگه که فردا قراره بریم خونشون با مادرم و خواهرم راجع به مسایل پیش اومده صحبت کنیم.
لجبازیش هر روز بیشتر میش دوستان با اینکه میدونم حل میشه ولی خستم کرده









علاقه مندی ها (Bookmarks)