سلام
دوست عزيز اين تاپيك قديمي است. لطفا در تاپيكهايي كه قديمي تر از ٢ هفته هستند پست نگذاريد. براي طرح مشكل فردي خود مي توانيد تاپيك جديدي ايجاد كنيد. فقط لطفا سوالتون رو به صورت فردي مطرح كنيد. مثلا اينكه چطور بفهميد قصد پسر ازدواج است و سو استفاده نيست. چون اگر هدفتون بحث كلي و نظرسنجي هست امكان اين كار در انجمن هاي رايگان همدردي نيست.
با تشكر.








علاقه مندی ها (Bookmarks)