به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 69
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 15:21]
    تاریخ عضویت
    1391-9-16
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    523
    سطح
    10
    Points: 523, Level: 10
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    126

    تشکرشده 137 در 48 پست

    Rep Power
    25
    Array

    RE: چه جوري بايد به همسرم بگم كه از اين طرز زندگي ناراضي ام؟

    دوستان مشکل این ارتباط ها اینه که وقتی دعوا میشه هیچکی کوتاه نمیاد..
    اقا که اخلاقش بده
    خانمم میگه چرا محبت کنم بیش از حد
    هر دو هم به خودشون حق میدن.
    تو این رابطه ها هر کسی حرف خودش رو میزنه و تا وقتی اینطوریه جیزی حل نمیشه

  2. کاربر روبرو از پست مفید m.milad تشکرکرده است .

    m.milad (شنبه 09 دی 91)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 91 [ 14:59]
    تاریخ عضویت
    1391-2-20
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    735
    سطح
    14
    Points: 735, Level: 14
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    87

    تشکرشده 94 در 36 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه جوري بايد به همسرم بگم كه از اين طرز زندگي ناراضي ام؟

    سلام هاجس عزيزم
    ميدونم از سردي توي زندگيت خسته شدي!

    به نظر من توي اين فرصتي كه تا عيد به زندگيت دادي بي توقع عشق بورز !

    بعضي مردا وقتي احساس ميكنن داري عشق ميورزي و در مقابل توقع داري اونم همين كارو بكنه خودشونو كنار ميكشن!

    من فكر ميكنم تو رگ خواب شوهرتو پيدا نكردي ،سعي نكن ازش حرف بكشي خودت شروع كن به حرف زدن وبزار خودش كم كم وارد صحبت بشه !
    فقط واسه همين چند ماه صبور باش همه كينه هاتو بريز دور و با تمام انژري به شوهرت وزندگيت عشق بورز انشالا كه رابطتون گرم ميشه

    برات دعا ميكنم عزيزم

  4. کاربر روبرو از پست مفید م.ش تشکرکرده است .

    م.ش (شنبه 09 دی 91)

  5. #23
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 12:52]
    تاریخ عضویت
    1391-8-04
    نوشته ها
    204
    امتیاز
    1,204
    سطح
    19
    Points: 1,204, Level: 19
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    328

    تشکرشده 332 در 115 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه جوري بايد به همسرم بگم كه از اين طرز زندگي ناراضي ام؟

    ممنون كه بهم راهنمايي ميدين
    راستش من خودمم قبول دارم كه عجولم و صبور نيستم ولي هرچي رو خودم كار ميكنم فايده نداره همسرمم هيچ تلاشي نميكنه كه مانع قهر كردن من از خونه بشه شايد اگه موقعي كه عصبانيم يه جمله قشنگ بهم بگه اينكار رو نكنم
    اين ازارم ميده كه تا يه چيزي ازش ميخوام ميگه من همينم نميخواي برو طلاق بگير
    آخه ادم يه بار خودش رو به نشنيدن ميزنه 2 بار ميزنه تا كي من بايد اين جمله رو نشنيده بگيرم
    فعلا كه خونه بابام اينام و ايشونم سراغي ازم نگرفته

  6. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: چه جوري بايد به همسرم بگم كه از اين طرز زندگي ناراضي ام؟

    اینقدر طلاق طلاق کردی که این قضیه قبحشو تو زندگیت از دست داده

    خیلی توقع بی جاییه آدم تو اوج عصبانیت جمله قشنگ بگه مگه دفعه پیش بهت نگفن نرو ولی این قضیه تو زندگیش بازم تکرار شده

    یه چیزی رو رک بهت می گن لطفا ناراحت نشو به نظرم تو یه شخصیت وابسته و عجول داری که همش منتظری یکی نازتو بکشه

    مردا عاشق زن های مستقل و قوی می شند



  7. #25
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 12:52]
    تاریخ عضویت
    1391-8-04
    نوشته ها
    204
    امتیاز
    1,204
    سطح
    19
    Points: 1,204, Level: 19
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    328

    تشکرشده 332 در 115 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه جوري بايد به همسرم بگم كه از اين طرز زندگي ناراضي ام؟

    آخه اقليما جان ما اصلا عصباني نميشيم باور ميكني خيلي اروم با هم حرف ميزنيم
    نه بي احترامي به هم ميكنيم نه چيز ديگه شده كه اون عصباني بشه و فحش بده ولي من هيچوقت جوابش رو نميدم
    واي بازم الان اومد تو اتاقمون ،دلم براش يه ذره شده
    ولي كوتاه نميام ، عمرا

  8. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1391-7-22
    نوشته ها
    84
    امتیاز
    502
    سطح
    10
    Points: 502, Level: 10
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    120

    تشکرشده 123 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه جوري بايد به همسرم بگم كه از اين طرز زندگي ناراضي ام؟

    هاجس خانم توصیه میکنم حالا که تو قهر به سر میبری برای اینکه خیلیم بهت سخت نگذره کتاب نقاط ضعف شما نوشته وی دایر ترجمه اصغر سجادی رو بخری و بخونی منم تقریبا اخلاقم مثل شما بود یه دنده عجول کم تحمل و فاقد ذره ای صبر با خوندن این کتاب کلی عض شدم باور کن حالا کن که حالا که شرایط اخلاقیم عوض شده و سره کوچکترین چیزی شلوغ بازی در نمیارم و خیلی وقتا که شوهرم کم حوصلست خودم با یه چیز سرگرم میکنم تا خودش بیاد سراغم /وخیلی چیزای دیگه شوهرم بیشتر دوسم داره و برام احترام قائله.خواهشا با زندگیت بازی نکن طلاق اول مشکلاته من تجربشو داشتم پدرم دراومد تا دوباره ازدواج کردم خواهش میکنم منطقی رفتار کن.

  9. #27
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: چه جوري بايد به همسرم بگم كه از اين طرز زندگي ناراضي ام؟

    هاجس اگه می خوای تو زندگیت تغییر و تحولی به وجود بیاد اول از همه خودت رو باید تغییر بدی

    در ضمن وقتی دلت براش تنگ میشه بدون که داری اشتباه می کنی و بعد ها خودتو برای این همه تصمیم عجولانه که تو زندگیت می گیری نخواهی بخشید

    اونی میره طلاق می گیره که متنفره

    من نفسم از جا گرم بلند نمی شه که این حرفها رو می زنم خودمم بدبختی تو زندگیم زیاد کشیدم و تا جایی گاهی تو زندگیم می رسیدم که حتی تو خونمون نمی تونستم نفس بکشم چه برسه به زندگی ولی موندم چون منم مثل تو دلم براش تنگ می شد..........

    خودتو باید تغییر بدی و تا زمان که همین طوری باشی زندگیتم همین طوریه..............

    خیلی زود کوتاه می ای

    این دوستانی که نظر میدن و مثلا انسان دوستانه هم هست هیچکدوم این شرایط رو تجربه نکردند، به نظر من تنها برای ارضای نیازهای روحی شون و حس خوب مفید بودن برای زندگی یک بدبخت بیچاره مثل من و توست که اینجا نظر میدن. بعد از نظر بهشون احساس خوبی دست میده و اگه نظرشون به صورتی باشه که تو رو ترغیب به ادامه زندگی و امید به آینده و ... بکنند که دیگه این احساس خیلی بیشتر خوشحالشون میکنه.
    دلم می خواد به این آقای بی وجدان که خیلی راحت به زندگی آدمها برچسب می زنه بگم لطفا با آگاهی کامل نظر بده لطفا وقتی حرفی می زنی قبلش یه تحقیقی رو زندگیه بقیه بکن بعدا نظر بده

    طلاق و جدایی به ذهن همه ما می رسه یه بچه هم می دونه راهی به اسم طلاق هم هست ولی زندگی هاجس هنوز به اونجا نرسیده و خیلی راهها هست که هنوز نرفته....

  10. #28
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 12:52]
    تاریخ عضویت
    1391-8-04
    نوشته ها
    204
    امتیاز
    1,204
    سطح
    19
    Points: 1,204, Level: 19
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    328

    تشکرشده 332 در 115 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه جوري بايد به همسرم بگم كه از اين طرز زندگي ناراضي ام؟

    aphd عزيز من شوهرم رو دوست دارم خيلي م دوسش دارم دلم نميخواد جدا شم اونم اين رو ميدونه و داره سوء استفاده ميكنه
    الانم مجبورم صبر كنم تا شايد بياد سراغم كه البته بعيد ميدونم و احتمالا كار به جاهاي باريك ميكشه
    من فكر ميكنم كه تو اين رابطه فقط منم كه دوسش دارم اون هيچ علاقه اي بهم نداره در غير اين صورت اينقدر بيخيال و بي توجه به زندگيش نبود و اينقدر من رو به طلاق تهديد نميكرد
    باور كنيد تنها مشكل من عجول بودنمه
    من خيلي دختر خوبيم ملوس خوشگل خوش قلب اگه هزار تا فحش بهم بده ولي بياد بگه ببخشيد سريع از دلم در مياداصلا كينه اي و اهل انتقام نيستم الانم از قهر كردنم پشيمونم ولي به خدا باور منيد رفتارش يه جوريه كه حرص ادم رو درمياره
    ببخشيد اگه از خودم تعريف كردم

  11. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1391-7-22
    نوشته ها
    84
    امتیاز
    502
    سطح
    10
    Points: 502, Level: 10
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    120

    تشکرشده 123 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه جوري بايد به همسرم بگم كه از اين طرز زندگي ناراضي ام؟

    هاجس عزیز به نظره من شما علاقه افراطی به همسرت داری به خاطره همین خیلی حرکاتشو زیر نظر میگیری شوهر شما بهت علاقه داره ولی کارای شما خستش کرده .یه سوال پیش اومده که باهاش قهر کنی و بعد چند ساعت یا چند روز خودت پا پیش بزاری واسه آشتی؟

  12. #30
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 12:52]
    تاریخ عضویت
    1391-8-04
    نوشته ها
    204
    امتیاز
    1,204
    سطح
    19
    Points: 1,204, Level: 19
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    328

    تشکرشده 332 در 115 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه جوري بايد به همسرم بگم كه از اين طرز زندگي ناراضي ام؟

    خيلي ناراحتم
    هر چقدر كه سعي ميكنم از خونه قهر نكنم نميشه
    ميدونم كه ممكنه اصلا نياد سراغم شوهرم خيلي مغروره


    آره اكثرا من واسه آشتي پيش قدم ميشم و بعد چند روز خودم پا ميشم برميگردم خونه


 
صفحه 3 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.