دوستان مشکل این ارتباط ها اینه که وقتی دعوا میشه هیچکی کوتاه نمیاد..
اقا که اخلاقش بده
خانمم میگه چرا محبت کنم بیش از حد
هر دو هم به خودشون حق میدن.
تو این رابطه ها هر کسی حرف خودش رو میزنه و تا وقتی اینطوریه جیزی حل نمیشه
تشکرشده 137 در 48 پست
دوستان مشکل این ارتباط ها اینه که وقتی دعوا میشه هیچکی کوتاه نمیاد..
اقا که اخلاقش بده
خانمم میگه چرا محبت کنم بیش از حد
هر دو هم به خودشون حق میدن.
تو این رابطه ها هر کسی حرف خودش رو میزنه و تا وقتی اینطوریه جیزی حل نمیشه
m.milad (شنبه 09 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)