سلام دوست عزیز. چیز زیادی نمی خوام بگم فقط میگم خداوند انقدر بزرگه که ما هرچقدرم گناه کرده باشیم ,گناهمون در برابر بزرگیش و مهربونیش ذره ای بیش نیست.... شاعر میگه: صدبار اگر توبه سکستی باز ای.... و بدون خدا نه تنها توبه حقیقی رو میبخشه بلکه درصورت صحت توبهو جبران مادی و معنوی گناه,گناهان را به اعمال نیک تبدیل میکنه! پس خوش به سعادتت که توبه کردی... التماس دعا...








علاقه مندی ها (Bookmarks)