سلام
دوستان اگه حجم و سایز عکسهایی که قرار می دم زیاده بهم بگید تا سایز کوچیک تر بذارم.
خودم دوست دارم عکس رو در بهترین سایز ذخیره کنم ولی اگه دوستان تمایل دارن سایز عکسا کم بشه بهم بگید.
مرسی
![]()
تشکرشده 2,343 در 504 پست
سلام
دوستان اگه حجم و سایز عکسهایی که قرار می دم زیاده بهم بگید تا سایز کوچیک تر بذارم.
خودم دوست دارم عکس رو در بهترین سایز ذخیره کنم ولی اگه دوستان تمایل دارن سایز عکسا کم بشه بهم بگید.
مرسی
![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)