ما دیگه دو سا لی هست که عروسی کردیم ولی رافتارای همسرم خدا رو شکر اصلا عوض نشده هنوز همونطور مهربونه و کلی هوامو داره و ما زنا چی میخوایم؟فقط حمایت و ازادی که خدا رو شکرهر دو رو دارم.
هفته پیش واسه ناهارم غذا رزرو نکرده بودم وسر کار غذا نداشتم وقتی شوشو فهمید از سر کار مرخصی گرفت رفت مرکز شهر واسه من ناهار خرید و اورد و دوباره برگشت سر کار با اینکه ازش نخواسته بودم خودش رو متعهد می دونه نیازای منو مرتفع کنه...
می خوام بدونی عزیزم من حواسم به خیلی از مهربونی های تو هست.... و ازت بی نهایت متشکرم.
از خدا هم بی نهایت متشکرم که تورو به من داده![]()









پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)