من فقط نظر خودمو گفتم. نخواستم کسی رو تحریک کنم. در ضمن اگه قرار باشه خیانت ها به این راحتی بخشیده بشه و همه آدم ها مثل آقای دکتر رفتار کنند و به راحتی از کنارش رد بشن خیانت باب میشه و ترس از این کار میریزه. اگه بهش بیشتر محبت کنه تازه طرف خائن پیش خودش میگه چه کار خوبی کردم که باعث شدم شوهرم(یا زنم) بیشتر بهم محبت و توجه کنه! و تازه طرف مقابل رو هم در خیانت خودش مقصر می دونه و با خودش میگه تقصیره شوهرم یا زنم بوده که من خیانت کردم و اینجوری خودشو توجیح میکنه.
من نظر شخصی خودمو گفتم ولی به خاطر صبرو شکیبایییتون و همچنین سخاوتتون بهتون تبریک میگم.
یه چیز دیگه هم که میخواستم بگم. خانم (یا آقای mamosh) من این حرفا رو بر اساس تجربه خودم گفتم. چون من هم خیانت دیدم.







علاقه مندی ها (Bookmarks)