دوستان عزیز
متشکرم از این همه لطف و محبتتان. من اینقدرها هم خوب نیستم.
اما در مورد سیم کارت و شماره روی کارت ویزیت
گفتم که ما روی کارت ویزیتمون یک شماره داریم که بیماران بعد از مطب اگر مشکلی داشتند تماس بگیرند و خیلی هم پیش می آید که تماس بگیرند.(یک شماره من دارم یکی همسرم) اینکه گفتم کار اشتباه بوده منظورم اینه که باید شماره خودم روی دو تا کارت باشه . من خودم میتونم همه بیماران رو راهنمایی کنم.
قراره امشب، پرونده این ماجرا رو برای همیشه ببندیم.
توکل به خدا.
مدیون نظر کارشناسانه مدیر همدردی عزیز و سایر دوستان هستم. بدون کمک شما دوستان مجازی مطمئنا نمی توانستم درست تصمیم بگیرم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)