سلام دوست من
من اگر جای شما بودم بهش فکر نمی کردم. درسمو می خوندم. اگر واقعا استادتون علاقه ای به شما پیدا کرده باشد خودش قدم جلو می گذارد. به کار روش خودت ادامه بده. ساده و با وقار.
ضمنا مگه چی شده دختر خوب که فعل هات گذشته شده! هنوز ترم اولی! به جای " می خواستم تا دکتری هم بخوانم اما از وقتی که احساس میکنم عاشق استادم شده ام اصلا نمی توانم روی درس هایم تمرکز کنم " بگو :
"می خواهم تا دکتری بخوانم" شما عاشق نشدی. فقط احساس کردی بهش علاقه داری احتمالا چون مهربانه.
استادتون هم عاشق شما نیست. عشق پارامترهای دیگری لازم دارد. این یک حس نسبتا طبیعی است در دختر خانم ها. خیلی درگیر این حس نشو.
همونطور که دوستان گفتند چون شما از ایشون خوشت اومده همه رفتارهاشو برای خودت تفسیر می کنی.









علاقه مندی ها (Bookmarks)