از همه دوستانی که پست گذاشتند تشکر میکنم.به نظر میرسه باید بیشتر تلاش کنم.یکم احساس نا امیدی بهم دست داده بود که با خوندن پست های خانوم های اینجا ،امیدوار تر از گذشته شدم و مطمئن شدم میتونم کسی که مد نظرم هست رو پیدا کنم.در ضمن باید کمی با دفت بیشتر عمل کنم تا انتخاب هام بهتر باشه
ممنون![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)