اوه اوه .....
نمیدونم چرا این همه برداشت اشتباه شده از پست من! من بد نوشتم یا شما عزیزان بد خوندید؟!!
ممنون یلدا خانم از نظرتون.من تو این چند ماه به 4 نفر پیشنهاد آشنایی دادم(غیر همزمان ).جز معیار های اصلیم نداشتن رابطه دوستی قبل از ازدواج بوده.4 مورد رد شدند در اولین یا 2 امین جلسه.من چیکار کنم وقتی طرف با معیار من سازگار نیست؟!حتما باید یه رابطه عشقولانه 2 ساله راه مینداختم با هرکسی و بعد از کلی سوء استفاده میگفتم، ببخشید شما با معیار های من سازگار نیستید؟این بهتره؟راستی تو چند ماه با چند خانم برای ازدواج آشنا شدن خیلی طبیعی نیست
یا شما زیادی حساس هستی یا کمی معیارهات جا افتاده نیست
وگرنه نهایتا تو این مدت میشه دو تا کیس رو بررسی کرد
یلدا خان من اماری ندادم که شما اینطور میگید؟فقط 1 مورد گفتم در اطرافیانم به نظر میرسه اکثرا رابطه دارند.من متوجه نشدم این آمار دقیق!!!رو از کجا آوردین
عزیزانی که نظر دادید: به طرو کلی رابطه قبل ازدواج رو من نمیدونم درست هست یا نه!؟ اما من به شخصه دوست دارم همسر آیندم قبل ازدواج سابقه رابطه ای نداشته باشه.
تعریف من از رابطه قبل از ازدواج: رابطه عشقولانه ای که بدون تهعد و بدون در جریان بودن خانوداه ها بین 2 نفر برای حداقل چند ماه بوده باشه(ممکنه به رابطه جنسی هم ختم شده باشه).پس دقت کنید یه رابطه قبل از ازدواج جهت اشنایی بیشتر و بدون درگیری عاطفی اصلا برام مهم نیست.چون به نظرم از ارکان اصلی پیدا کردن همسر مناسب همین رابطه سالم اولیه جهت شناخت هست.(چقدر رابطه ،رابطه کردم)
پیدا عزیز ،ممنون از نظر شما.همونطور که خودتون گفتید احتمال خطا تو روش شما خیلی بالاست.البته خیلی از دخترها هستند که رابطه دارند و اطرافیانشون نمی دونند. پس بعد از معرفی خودت باید تحقیقات و صحبتهای لازم را بکنی و روی حرف معرف حساب نکنی.
small fry عزیز راستش من متوجه نظرات شما شما نشدم.از اویلن پستتون تا پست اخر تغییر زیادی داشت.به هر حال ممنون از اینکه نظر دادید.![]()





)


علاقه مندی ها (Bookmarks)