سلام،
پیدای عزیز،
کاری از دست فامیل پدرم بر نمیاد.
سارای عزیز،
پس شما هم با خواهر من هم نظر هستی...
فعلاً من و خواهرم تصمیم گرفتیم بیشتر راجع به مشکلات مالی پدرم صحبت کنیم. و اینکه بپرسیم که چی شده که در عرض چند ماه این همه پول رو خرج کرده و چرا حالا به جایی رسیده که باید از من پول بخواد. اینطوری یکم متوجهش کنیم که باید بیشتر حواسش به پولش باشه. امیدوارم موفق بشیم.
به هر حال من خودم به راحتی پولم جمع نشده و خودم همیشه در خرج کردن پولم دقت می کنم که ولخرجی نکنم. حالا کمی سختمه این پول رو بدم به پدرم تا اون راحت خرجش کنه و معلوم هم نیست کی به من پسش بده. ولی خب، از طرف دیگه چون از من پرسید و من هم گفتم باشه، شاید دیگه صحیح نباشه که به خصوص حالا که رو حساب من احتمالاً پول از کسی قرض گرفته، من زیر حرفم بزنم.
خدا بزرگه...








علاقه مندی ها (Bookmarks)