اولین بار که دارم برای کسی نظر می دم ولی به نظرم کسایی که به شما جواب دادن مشکل شمارو نفهمیدن !
می گین چرا طرف دخترای کوتاه تر از خودش نمیره خوب معلومه که طرف دختر های کوتاه تر از خودش میره .
فکر کردن شما می رید به دخترای بلندتر از خودتون پیشنهاد می دید که جواب رد می شنوید.
ولی من می گم اینجوری نیست آقای اس ام اف فکر میکنم مثل هر آقای دیگه ای سمت دخترای کوتاه تر از خودش میره ولی خوب اونها جواب منفی می دن
چون بعضی دخترا خوششون میاد شوهرشون ازشون زیاد بلندتر باشه نه یک وجب بلندتر فرقی هم نمی کنه قد خودشون چنده
بعضی از دخترا قد براشون خیلی مهم هست ولی بعضی هاشون هم نه
بیشتر به این خاطر قد برای دخترا مهم هست که از لحاظ روحی احساس می کنن این مرد یک تکیه گاه قوی هستش
اگر شما در رفتارتون این رو نشون بدید مشکلتون حل میشه
قد پدرتون چنده ؟قد ژنتیکی هستش
من پدرم قدش 165 ولی فکر نمی کنم هیچ وقت ناراحت قدش بوده
پدرم دکتر متخصص داخلی هست همه بهش احترام میزارن هزار جور مریض میره زیر دستش مریضایی که دو برابرش قد دارن ولی محتاج به علم پدرم هستن اون نباشه نفسشون بالا نمی اد.
مادرم بهش افتخار میکنه کل فامیلمون بهش افتخار میکن فامیل هر جا میخوان برن خواستگاری اول می گن بابای من باید باشه .
اصلا قد کوتاهی عیب نیست خود ما عیبش کردیم والا عیب نیست
کوتوله که نیستی قد کوتاهی









علاقه مندی ها (Bookmarks)