من جدیدا هر جا پست میذارم تایپیک حذف میشه
خب قبلش هماهنگ کنید!!چرا آدمو ضایع میکنید!!
راستی راحیل خوشم میاد از رو نمیری هر چی میگم بازم شارژ نمیکنی فقط میای تشکر میزنی و میری!!حداقل بیا تو تایپیک های این و اون تو تالار 4 خط بنویس دلمون گرفت
پدربزرگ هم نیست چندتا پست بذاره یه کم به غلط املایی هاش بخندیم شاد شیم![]()








همه ی دوستانی که می خوان بیان بندر و قشم و خلاصه این ورا خرید کنن!!!






علاقه مندی ها (Bookmarks)