سلام به روی ماه همتون
حال و احوال همه خوبه؟
طرفای ما که هوا حسابی آفتابی و روشنه :) طرفای شما چی ؟ تاریک نشده اون ورا؟
تازه مگه جرات داشت تاریک بشه؟ اونم توی روز به این مهمی :D
2 دی ماه روز به این قشنگی و خوبیروز ولادت بهار شادی کوچولو مگه میشه تاریک شه؟
به به چشمک هم اومده از این طرفاپات خوب شد؟ خوش اومدی. فقط خواهشا اعتیاد رو ترک کن که یه وقت تو
بیهوشی یا خواب بندی چیزی از همدردی آب ندی جلوی همسر گرامی :D
راستی پدر بزرگ
شب بلدایی شاهکار کردیم من و داداشم :D
خواهر برادری از خودمان کلی ذوق هنری در وکردیم و فهمیدیم که بسی مستعدیم در این زمینه :D
شب یلدا هی پز می داد جلوی خانواده همسرش که ببینین من و خواهرم چقدر هنرمندیم بچم جوگیر شده بود
به ما که بسیاررررررررررررر خوش گذشت! به شما چطور؟






روز ولادت بهار شادی کوچولو مگه میشه تاریک شه؟ 
پات خوب شد؟ خوش اومدی. فقط خواهشا اعتیاد رو ترک کن که یه وقت تو



حالا جیییییگرشو داری بگو سوغات نیاوردم! یوها ها ها ها



علاقه مندی ها (Bookmarks)