به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 13 از 45 نخستنخست ... 345678910111213141516171819202122233343 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 121 تا 130 , از مجموع 448
  1. #121
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    سلام به روی ماه همتون

    حال و احوال همه خوبه؟

    طرفای ما که هوا حسابی آفتابی و روشنه :) طرفای شما چی ؟ تاریک نشده اون ورا؟

    تازه مگه جرات داشت تاریک بشه؟ اونم توی روز به این مهمی
    :D

    2 دی ماه روز به این قشنگی و خوبی روز ولادت بهار شادی کوچولو مگه میشه تاریک شه؟

    به به چشمک هم اومده از این طرفا پات خوب شد؟ خوش اومدی. فقط خواهشا اعتیاد رو ترک کن که یه وقت تو

    بیهوشی یا خواب بندی چیزی از همدردی آب ندی جلوی همسر گرامی :D

    راستی پدر بزرگ

    شب بلدایی شاهکار کردیم من و داداشم :D

    خواهر برادری از خودمان کلی ذوق هنری در وکردیم و فهمیدیم که بسی مستعدیم در این زمینه :D

    شب یلدا هی پز می داد جلوی خانواده همسرش که ببینین من و خواهرم چقدر هنرمندیم بچم جوگیر شده بود

    به ما که بسیاررررررررررررر خوش گذشت! به شما چطور؟






  2. 17 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (یکشنبه 03 دی 91)

  3. #122
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    سلام به همگی
    من هم خوبم.
    از همه عزیزانی که تو این چند روزه با پیام خصوصی ابراز لطف کردن ممنون.
    چند روز ی رفته بودیم قشم. جاتون خالی ، عجب هوائی داشت نه سرد و نه گرم . دریا هم بسیار لطیف و خوب بود.
    همون روز اول که از بندر با لنج موتوری رفتیم قشم ، یه نسیم دربا که به صورتم خورد ، تمام خستگیها یادم رفت.
    دیروز هم جاتون خالی تنی به آب زدیم. خیلی لازم داشتیم به این مسافرت.
    شهر گل کاغذی رو هم تو برگشت 4-5 ساعتی بودیم ، پاساژهای خوب و مردم بسیار خونگرمی داره با اون لهجه شیرین بندری شون
    می دوستمتون
    .

  4. 13 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (یکشنبه 03 دی 91)

  5. #123
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1391-9-04
    نوشته ها
    252
    امتیاز
    1,377
    سطح
    20
    Points: 1,377, Level: 20
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,356

    تشکرشده 1,286 در 287 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    سلام
    اينجا كه هوا خيلي خوبه
    البته به قول بچه ها تا چند روز پيش با يه نفس كشيدن كل جدول مندليف رو ميكشيديم تو حلقمون!!
    اما بعدش بارون باريد خوب شد!
    ديروزم كه باروني بود،امروز هوا صاف و لطيفه!
    [size=medium][align=center]هیچ وقت نگذارید كه هیاهوی بقیه صدای درونی شما را خاموش كند
    و شجاعت این را داشته باشید كه از احساس قلبی تان و ایمانتان پیروی كنید...
    [/align][/size]

  6. 10 کاربر از پست مفید Royaye Sedaghat تشکرکرده اند .

    Royaye Sedaghat (یکشنبه 03 دی 91)

  7. #124
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    baby ؟!!!

    تو رفتی جنووووووب؟ قششششم؟ درررریااااا؟ قااااایق؟ ماهی ی ی؟
    ازت متنفرم بی بی!!!!!

    تنها تنها اینهمه خوش گذروندی؟ بابا یه تعارف میزدی به بروبچ همدردی هم جای دوری نمیرفت ها! ترسیدی برامون هتل و قایق و اینا بگیری؟

    حالا که تنهایی رفتی صفا سیتی، بده بیاد اون چمدون سوغاتای منو از قشششششم!
    معطل نکن!

    خووووون تو چشمهامو نیگاااااا حالا جیییییگرشو داری بگو سوغات نیاوردم! یوها ها ها ها

  8. 11 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (یکشنبه 03 دی 91)

  9. #125
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    [size=medium]نه دیگه اینقدا هم بی معرفت نیستم (یعنی بیشتر از اینقد هستم !! )
    به یاد همتون بودم ، خصوصا موقع شام و ناهار ، با غذاهای دریائی تازه همش جاتون رو خالی میکردم ، البته سفارش مجازی می دادم ها

    حالا هم تور تفریحی - مجازی baby به اقصا نقاط دنیا ، از جزایر هنولولو گرفته تا خلیج مکزیک ، آبشار نیگارا ، مناره های کج هرات و.... خلاصه هرجا که شما اراده کنید ،
    فقط آشپزخونه مجازی تون رو هم همراه بیارید ، تورمون فقط با صبحونه س.

    سوغاتی و اینا هم که می دونید ، ما تو خونواده مون رسم نداریم ، فقط سوغاتی میگیریم (جلسه خواستگاری شد)[/
    size]

    ولی واقعا عالی بود ، تا قبل از اسفند حتما استفاده کنید. اگه فرصت دارید و یه کمی پول.

  10. 11 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (یکشنبه 03 دی 91)

  11. #126
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    298
    امتیاز
    2,164
    سطح
    28
    Points: 2,164, Level: 28
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,619

    تشکرشده 1,636 در 313 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)



    یعنی baby دمت گرم اگه دو - سه نفری هم مونده بود که اسم شهرمو نمی دونستن دیگه الان بلاشک همه دقیقاً می دونن در کدوم نقطه ی جغرافیایی هستم!!

    خب چرا خبر نکردی؟ گاوی گوسفندی... چیزی قربونی کنیم! یا حداقل آمار جاهای دیدنی و بازارای باحالشو بهت می دادم که وقتی می رفتی با کیفیت و قیمت عالیش کیف می کردی

    حال خودت رو گفتــــی ... از حال جیبت هم یه خبری بده!!! آقایونی که از این حوالی رد می شن معمولاً حال جیبشون دیدنی تر از حال خودشونه

    اوووووه فراموش کردم اینجا حال و احواله!
    خدمتتون عرض کنم که امروز اولین روز کاری من بود! فقط و فقط یه نفر مراجعه کننده داشتم.... که اونم چون اولین نفر بود و علی الخصوص سیــــد وجهی دریافت نشد!!!
    اما در کلی روز خوبی بود... به قول بهار مگه می شه تولد بهار بد باشه؟؟؟

  12. 11 کاربر از پست مفید gole kaghazi تشکرکرده اند .

    gole kaghazi (یکشنبه 03 دی 91)

  13. #127
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    باشه! آشپزخونمون رو هم میاریم! فقط یه نکته ای در باب آشپزخونمون بگم که بعدا نگی چرا نگفتی!!!! و اون این که: جماعت سیاهی لشکری که می بینی توی آشپزخونه جمع شدن همه هنرشون اینه که برن از سوپری سر کوچه فلافل بخرن. از سوپری سر کوچه کنسرو ماهی و خمیر پیتزا و چه میدونم سوسیس کالباس و اینا بخرن. قلیه ماهی رو با کنسرو تن ماهی و سبزی خشک درست میکنن. . .

    به جان خودم!
    باور نداری؟ یه سر برو آشپزخونه دقیق پستها رو بخون ببین اوضاع از چه قراره.

    حالا خود دانی! اگه خیلی دلت میخواد غذاهای آشپزخونه ما رو بخوری این قوم بنی هندلو هم با کاسه قابلمه هاشون همراه خودمون میاریم.

    حالا برا ناهار و شام من (که تو رژیم ام) دست تو جیب کنی جای دوری نمیره! خسیس بازی در بیاری مجبور میشم با همون صبحونه هتل اندازه ناهار و شامم هم بخورم اونوقت آبروت میره ها!

    =============

    حالتون خوبه؟ من خوب نیستم! من مسافرت قششششششششم میخوام

  14. 11 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (یکشنبه 03 دی 91)

  15. #128
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    298
    امتیاز
    2,164
    سطح
    28
    Points: 2,164, Level: 28
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,619

    تشکرشده 1,636 در 313 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)



    بی دل تا بندرش رو تو بیا... قشم رو من خودم می برمت...

    دیگه نمی خواد حالت به خاطر قشم بد شه که!!!!

  16. 6 کاربر از پست مفید gole kaghazi تشکرکرده اند .

    gole kaghazi (شنبه 02 دی 91)

  17. #129
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    ای وای آقای baby دقت کردین چقدر صفا آوردین .....:)
    بعد بگید هندونه می زاریم زیر بغلتون خوب چیزی که عیان هست چه حاجت به بیان هست

    بی دل جان شما باز داری پرخاشگرانه رفتار می کنیها من خوشحال بودم آلاچیق کل کل تعطیل شد بی دل نمی تونه پرخاش کنه
    حالا اومدی خشمتو اینجا فرو میریزی ....یکم لطیف باش عزیزم... چرا یهو متنفر میشی
    شمام میری قشم شماهم میری مسافرت ......اینکه ناراحتی نداره.....
    -----------------------------------------------------------
    منم خوبم:)
    راستی






    من که همش حال واحوال میکنم ولی بقیتون رو الان hamed 65 دعوا میکنه ....

  18. 9 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (یکشنبه 03 دی 91)

  19. #130
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    نازنین جان سوسول بابا! اینو چی میگی؟


    نقل قول نوشته اصلی توسط bahar.shadi

    [b][color=#006400]این آقای baby رفته صفا سیتی مثل اینکه حالش خیلی خوبه و زیادی خوش خوشانشه انگار

    نظرتون چیه حالا که تنهایی رفتن و سوغاتی هم نیاوردن بریزیم سرش تا انقدر کیفش کوک نباشه؟ :D



    آقای ابراهیمی رو هم خبر می کنیم چون واسه انتقام های خانگی گزینه خوبیه

    هر کی موافقه دستاش بالا

    (راه حل جایگزین : آقای baby سوغاتی ها رو رو کن هر چه سریعتر!!! :D)

    بهارجان بنده با هرگونه اعمال خشونت موافقم! آقای ابراهیمی هم حله!
    فقط نمیدونم بی بی کجا غیبش زد یهووووو

    =============

    شما خوبین؟ من بهترم!

  20. 10 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (یکشنبه 03 دی 91)


 
صفحه 13 از 45 نخستنخست ... 345678910111213141516171819202122233343 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.