کم کم طول میکشه تا بفهمی آدم ها از رو وجدانشون، انسانیت، و ... رد میشن تا پست ترین کارها رو بکنن. باید باور کنی همه خوب نیستن، همه عشقی باور کردنی نیست.
اینو از همه ادم های اینجا قبول کن که غرورت رو برای کسی که 0.01 این کارها رم برات کرده زیر پا نذار چه برسه به این ادم. اگر این کار رو بکنی و دیگه طرفش نری، 2-3 ماه دیگه متوجه میشی چی گفتیم.
این درس ها برای آدم های احساساتی لازمه تا بزرگ شن. زندگی همینه، واسه همه ما ها هم همینطور بوده و تازگی نداره. پس غرورت رو حفظ کن و خودت رو بالا ببین تا بقیه هم با احترام باهات رفتار کنن.
کل ساعت های روزت رو با کارهای مختلف پر کن و با دوستات تا به اون فکر نکنی...








علاقه مندی ها (Bookmarks)