تشکرشده 2,343 در 504 پست
صاعد (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 409 در 163 پست
آقا به قول قدیمی ها شما پس فردا چطور میخواین زن و بچه رو ببرین سفر؟؟؟؟؟؟نوشته اصلی توسط ژپتو
خانوم برو بلیط بگیر هتل رزرو کن برو هرجا که دوست داری از هیچی هم نترس.
samanis (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 791 در 202 پست
سلام مهنا جان .... حالت چطوره؟
راستش من حرف همه بچه هارو قبول دارم... چه جوری؟؟
خب من خودم سفر بدون حضور خانواده و با دوستان یه 4 - 5 موردی داشتم ... که یکیش خارجی بود..
سفر خیلی عالیه مخصوصا که چند نفر دختر باهم برن مسافرت ... یعنی با چند تا دوست همفکر....
خدارو شکر سفرهای ما در امنیت کامل انجام شد... و بهمون خوش گذشت...
اما مشکلات زیادی هست که وقتی بری تازه متوجه شون میشی...
اولا که اصلا تو این شرایط روحی سفر تنها رفتن رو بهت توصیه نمیکنم...
چون مطمئنم مشکلاتت بیشتر میشه نه کمتر... آخرین سفر من که چند ماه پیش بود با دوستانم...
تارفتیم ساحل و برگشتیم اتاق ما و بغلی رو دزد زده بود... دوربین و اینجور چیزا رو برده بود... حتی
ادکلن منم برده بودن... پلیس هم اومده بود اما هیچی به هیچی ... چون شب اول بود ما
خیلی اعتراض کردیم که اتاقمون ناامنه اومدن درب کشویی که به تراس باز میشد رو پرچ کردن که
دیگه باز نشه...
جالب بود که تو کیش و تو یه هتل امن این اتفاق افتاده بود...
شاید تو کار به کار بقیه نداشته باشی! اما همه جا تا ببینن تنهایی یا حتی چند تا دختر تنهان
نگاهها عوض میشه... البته من با بی دل عزیز هم موافقم ... یه دختر باید بتونه تنهایی گلیم
خودشو از آب بیرون بکشه منم همین جوریم ... (به قول خیلی ها دختر خودش خوب باشه)!!!؟
اما در شرایط فعلی تو و با توجه به روحیه حساس و آسیب پذیرت و باتوجه به سنت و اینکه
احساس میکنم تابحال سفر تنها نرفتی. توصیه نمیکنم... !!!
بهتره اگه فکر سفر داری با خانواده باشه عزیزم.... سفر وقتی تاثیر مثبت داره که بدونی در
امنیت کاملی ... فکرت باید آزاد باشه تا بتونی درمورد زندگیت فکر کنی نه اینکه مدام مراقب
باشی تا کسی بهت آسیب دیگه ای وارد نکنه...
ببخشید نمیدونم تونستم منظورمو بهت برسونم یا نه مهنا جان...
کلا من با سفر رفتن مشکلی ندارم ... چون خودم با دوستانم زیاد سفر رفتم و باز هم
خواهم رفت اما اصلا تنهایی رفتن رو در شرایط الانت بهت توصیه نمیکنم عزیزم....
البته این نظر منه.. و شاید درست نباشه...
مواظب خودت باش عزیزم...
shirin joon (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 108 در 47 پست
از همتون ممنونم به خاطر نظراتتون
نظرای همه بجا و منطقی بود!! توی ایران برای یه دختر تنها، تنهایی مسافرت رفتن خیلی سخته با این اوضاع جامعه
پدربزرگ و مادربزرگ هم ندارم که یه مدت برم پیششون تا روحیم عوض بشه ،دیدم با این شرایط خونه واقعا بی رحمیه که خانوادمو تنها بزارم کنارشون هستم و تنهاشون نمیزارم واسه همین تصمیم گرفتم جور دیگه ای این وضیعت رو تغبییر بدم که همه اعضای خانوادم از نظر روحی حالمون بهتر بشه ( تصمیممو توی تایپیک بعدی میگم که کمکم کنید)
از همتون ممنونم
بازم به همفکری همتون نیاز دارم
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
من تازه الان تاپیکهای قبلی شما رو (بخاطر اشاره شب نیلوفری رفتم خوندم).
به نظر من هم راهکار حل مشکل شما مسافرت نیست!
میخوای از کی فرار کنی از خودت؟ ریشه همه مشکلاتت در خودته، نه در پسر فامیل یا مریضی مامان یا چه میدونم اون چیزهایی که ازشون بعنوان مشکل یاد کردی.
مشکل خود تویی و نگرشت به زندگی و طلبکاریت از دیگران و از خدا!
از خودت هم به هیچ کجا نمیتونی فرار کنی!
مسافرت دوای دردت نیست. و صد البته در این شرایط مسافرت رفتن خودخواهی محضه! که خودت هم البته این موضوع رو بالاخره بهش پی بردی!
دکوراسیون خونه رو هم اگه همه موافقن و بهتر میشه، عوض کن. ولی شما نیاز به یک تغییر در درون داری! در جهان بینی ات. در نگرش ات به محیط به خودت به اطرافیانت و به خدا .
بی دل (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 108 در 47 پست
نظرشما محترم
ولی به نظر من هیچ ربطی به تغییر خودم نداره!
هرچی خودمو تغییر بدم وقتی مشکلات رو ببینی که هنوز هیچ کدوم درست نسده هر آدمی باشه ازنظر روحیبهم میریزه!
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
اگر قرار باشه همه چیز نور علی نور باشه تا تو ببینی آیا حالت میتونه خوب باشه یا نه! دیگه شما چه هنری کردی؟
با دل خونین لب خندان بیاور همچو جام
نی گرت زخمی رسد آیی چو چنگ اندر خروش!
خصوصیت آدمهای منفعل اینه که: همه چی خوب باشه اونها هم ای ی ی خوبن! اما همچین که یه خورده اوضاع بر وفق مراد نباشه، بهم میریزند! چرا؟ چون فاعلیت در زندگی ندارند! چون حتی از عهده ذهن حاضری بخور خودشون هم بر نمیان! چه برسه به تغییر اوضاع!
خلاصه اینکه: خدا باید هر چی میخوان بهشون بده وگرنه با خدا قهر میکنن.
مامانه باید همیشه سالم و سرحال باشه و در خدمتشون حاضر وگرنه شاکی میشن
و...
صبر در زندگی این آدمها جایی نداره!
دنیا باید تغییر کنه تا اونها راضی بشن! دنیا هم که به کسی باج نمیده! پس فاتحه اشون خونده است!
مشکلات همیشه هست! حالا شاید نوع و جنس اش و شدت و حدت اش فرق کنه!
بی دل (شنبه 02 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)