به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 26 , از مجموع 26
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 02 دی 91 [ 17:57]
    تاریخ عضویت
    1391-10-01
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    173
    سطح
    3
    Points: 173, Level: 3
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 7 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج با دختری که قبلا رابطه ی جنسی داشته

    خیلی خوشحالم که تونستم اینجا رو پیدا کنم تا مشکلم رو عنوان کنم
    دوستان کمک زیادی رو کردن

    همون طور که گفتم با وجود اینکه به این خانوم گفتم که اگه میخواد، بدون هیچ قولی تا 5 سال دیگه باید صبر کنی، ایشون پذیرفته :| :(

    حالا دوتا مساله وجود داره:
    1) آیا حتما باید رابطه رو به هم بزنم؟
    2)اگه آره، چطوری رابطه رو بهم بزنم که آسیبی به کسی نرسه؟ (نمیخوام که فردا روش نشه که توی چشمام نگاه کنه و یه عمر عذاب بکشه)

    این رو هم اضافه کنم که خواهر من با برادر ایشون تا چندماه دیگه ازدواج میکنن، و نمیخوام که موضوع من باعث اشکالی بین خانواده ها بشه و در نهایت اختلالی در رابطه ی خواهر من و برادر ایشون به وجود بیاره

    (خیلی شرایط و انتخاب سختی دارم) :(

  2. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 دی 91 [ 09:46]
    تاریخ عضویت
    1391-9-19
    نوشته ها
    79
    امتیاز
    302
    سطح
    6
    Points: 302, Level: 6
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 208 در 65 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج با دختری که قبلا رابطه ی جنسی داشته

    سلام
    گفتنی ها را دوستان گفتند. این فکر کاملا از روی دلسوزی و ترحمه هرچند خودتون متوجه نباشید. با توجه به مطالبی که در مورد این خانم گفتید به هیچ وجه به ازدواج با ایشون فکر نکنید. در این 5 سال خیلی اتفاقات نظرتان را عوض خواهد کرد. ازدواج از روی ترحم ممنوع.

  3. کاربر روبرو از پست مفید fahime2012 تشکرکرده است .

    musawinasab (شنبه 02 دی 91)

  4. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 مهر 93 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1391-8-22
    نوشته ها
    603
    امتیاز
    2,846
    سطح
    32
    Points: 2,846, Level: 32
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    884

    تشکرشده 793 در 374 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    74
    Array

    RE: ازدواج با دختری که قبلا رابطه ی جنسی داشته

    سلام
    انگار هر چی بچه ها میگن شما باز حرف خودتون رو میزنید و آب در هاون کوبیدن است

  5. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: ازدواج با دختری که قبلا رابطه ی جنسی داشته

    نقل قول نوشته اصلی توسط iamok
    حالا دوتا مساله وجود داره:
    1) آیا حتما باید رابطه رو به هم بزنم؟
    2)اگه آره، چطوری رابطه رو بهم بزنم که آسیبی به کسی نرسه؟
    دوست گرامی

    مشکل بر سر باکره بودن یا نبودن دختر خانم نیست!

    متاسفانه شما هر دو هنوز سن کمی دارید و همانطور که خودتون اشاره کردین بین 5 تا 10

    سال آینده شرایط ازدواج رو ندارین!

    ضمن اینکه پسرها از 25 سالگی به بعد کاملا ذائقه شان عوض می شود و دخترها نیز از 22

    سالگی به بعد. با توجه به سن کم خانم (طبق گفته هایتان 19 سالگی) سنی است که

    دختر در اوج احساسات است و حرف ها و تصمیماتش بر پایه منطق نیست.

    پس بهتر هست که شما رابطه را تنها در حد فامیلی و محترمانه حفظ کرده و هرگونه رابطه

    خارج از عرف فامیلی خود را (اعم از چت ، تماس تلفنی یا پیامکی . ملاقات های خصوصی)

    کنسل کنید و بعد برایش محترمانه شرح دهید که قصد ازدواج و شرایط آن را ندارید و این

    منطقی نیست که کسی 10 سال منتظر بماند!

    بعدش کاملا جدی باشید و از او هم بخواهید که منطقی عمل کند.

    شما باید ابتدا فاکتورها و معیارهای مناسبی برای ازدواج در نظر بگیرین و اگر اون خانم اون

    فاکتورها رو داشت و سن شما هم مناسب بود و شرایط ازدواج رو هر دو نفر داشتین میشه

    راجع به مسئله بکارت هم صحبت کرد!

    اما شما هیچ کدام از پیش نیازهای اولیه ازدواج رو در حال حاضر ندارین.

    پس الان چیزی که به این دختر آسیب نمیرسونه و به نفع هر 2 نفر شماست قطع ارتباط

    احساسی پیش امده هست
    و انشالا بعدها که شرایط ازدواج رو داشتین اگر هنوز این خانم

    رو مناسب می دیدین و با شرایطش میتونستین کنار بیاین و بهش علاقه داشتین میتونین

    به ازدواج با ایشون هم فکر کنین! اما الان این کار صحیح نیست.

    موفق باشین.




  6. 3 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (شنبه 02 دی 91)

  7. #25
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 25 آبان 98 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1391-9-15
    نوشته ها
    336
    امتیاز
    7,732
    سطح
    58
    Points: 7,732, Level: 58
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 52.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    626

    تشکرشده 656 در 231 پست

    Rep Power
    48
    Array

    RE: ازدواج با دختری که قبلا رابطه ی جنسی داشته

    من احساس میکنم یه پسر یا یه دختر نباید خیلی نسبت به گذشته همدیگه اسرار داشته باشن و روش زوم کنن واسم خیلی تعجب بر انگیزه که دختر خاله شما چرا انقدر راحت همه چیز رو واسه شما گفته یعنی پیش خودش یک درصد هم احتمال این رو نداد که این ازدواج رخ نده پس فردا چطور میخواد تو جمع جلو شما حضور داشته باشه ... این قضیه یه مقدار عجیب قریبه واسه منی که از جنس دختر خاله هستم ... برام سنگینه ... این گونه ازدواج ها تو فرهنگ ما ایرانی ها جائی نداره اگه تو یه کشور دیگه زندگی میکردی من میگفتم چه اشکالی داره یه اتفاقی بوده افتاده و حالا یا از سر نیاز یا بچگی یا ندونم کاری این اتفاق افتاده ولی چون تو ایران زندگی میکنی و ایرانی هستی و ماها همش در گذشته زندگی میکنیم به نظر من این رابطه اصلا درست نیست بعدش هم پسر گل تو هنوز خیلی جونی واسه اینکه خودت رو بندازی تو مسائل زندگی میگی که تا 5 سال دیگه قصد ازدواج نداری ولی وقتی بیافتی تو این رابطه یواش یواش تو یه فشارهائی قرار میگیری که یا مجبور میشی یا مجبورت میکنن که زودتر ازدواج کنی پس عاقلانه تر اینه که به دختر خاله ات بگی من هر چی فکر کردم دیدم که چون الان قصد ازدواج ندارم و نمیدونم تا چند سال دیگه چه اتفاقی می افته نمیخوام خودم و خودت رو درگیر یه رابطه ای بکنم که آخرش معلوم نیست بخصوص که شما فامیل هم هستید و بعد روابطه خانوادگی و فامیلیتون هم ممکنه خدشه دار بشه بهش بگو از اینکه اومد راز دلش هم بهت گفته خیالش راحت باشه که درد دلش پیش تو مفحوظ میمونه ... ولی این کار رو نکن
    همه را دوست میدارم و همه دوستم میدارند

    او که به ظاهر دشمن است، از در دوستی در می آید، بسان حلقه ای طلائی در زنجیر خیر و صلاح من


    فلورانس اسکاول شین

  8. کاربر روبرو از پست مفید malakeh تشکرکرده است .

    malakeh (شنبه 02 دی 91)

  9. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 02 دی 91 [ 17:57]
    تاریخ عضویت
    1391-10-01
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    173
    سطح
    3
    Points: 173, Level: 3
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 7 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج با دختری که قبلا رابطه ی جنسی داشته

    خیلی ممنونم از همه ی دوستان که کمکم کردن، راهنمایی ها واقعا مفید بود

    همون طور که دوستان پیشنهاد کردن، باید فعلا رابطه رو قطع کرد
    باید طرف رو قانع کنم که بی خیال بشه، و فکر میکنم این کار رو به وسیله ی یکی از اطرافیان که اون حرفش رو قبول میکنه انجام بدم.
    امیدوارم تا سال های آینده همه چیز خوب پیش بره و هر دوتامون زندگی خوبی رو داشته باشیم.

    Thanx all my dear friends

  10. 4 کاربر از پست مفید iamok تشکرکرده اند .



 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.