به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 25 از 43 نخستنخست ... 5151617181920212223242526272829303132333435 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 241 تا 250 , از مجموع 422
  1. #241
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    امدم یه چیزی بگم تا بالاخره کتک رو از بی دل بخورم !

    بابا چرا انقدر خودتونو به زحمت میندازید.

    برای تهیه پنکیک میرید از سوپر مارکت سر کوچه یه بسته پودر پنکیک میخرید و میارید خونه و 4 تا چیز میز بهش اضافه میکنید و میزنید تو رگ !!

    حالا بیا دریاچه درست کن...!

    بوی زخم/ضخم/ظخم ! راه بنداز !

    آبروی چند ساله آشپزیت رو ببر !

    نون لواش خیس کلفت بخور ..!
    بی خیال بابا !

    کی میره این همه راه رو !!! والله !!



  2. 12 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (پنجشنبه 30 آذر 91)

  3. #242
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 فروردین 93 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    365
    امتیاز
    2,710
    سطح
    31
    Points: 2,710, Level: 31
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,715

    تشکرشده 2,343 در 504 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    سلام
    خوبید؟
    همه رفتید مهمانی؟
    ایول.
    از تمام دوستانی که به من لطف داشتن تشکر می کنم و امیدوارم لحظه لحظه زندگیشون پر از شیرینی و خنده باشه.
    امیدوارم تو این شب بلند لحظات شاد و زیبایی داشته باشید.

  4. 8 کاربر از پست مفید صاعد تشکرکرده اند .

    صاعد (پنجشنبه 30 آذر 91)

  5. #243
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    اعضای خوب تالار امشب شب یلدا منزل خانم بی دل محترم دعوت هستم
    مهمانی شب یلدا در منزل خانم بی دل انجام می شود
    به صرف شام شیرینی اجیل میوه هندوانه شاهنامه خوانی موسیقی زنده مراسم در منزل خانم بی دل انجام می شود بسیار جذاب و بیادماندنی

  6. 9 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (یکشنبه 24 دی 91)

  7. #244
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    فکور جان لطف کن لینک پلوگردوت رو بذار امتحان کنیم ببینیم چی از اب در میاد بالاخره.

    آقا صابر، این مریمو ولش کن یعنی جون به جونش کنی ها، کلا سلیقه اش در حد همین خرید پودر پنکیک از سوپری سر کوچه و کنسرو تن ماهی و پیاز داغ سرخ کرده از شهروند و پودر آش رشته از این بسته ایها ...و خلاصه از این چیزاس!

    تازه این همه راه رو هم تا سوپری سر کوچه نمیره که! زنگ میزنه میارن. بعدش هم پودر پنکیکو میخوره یه لیوان اب روش، میره میشینه کنار بخاری شیکمشو تکون میده تا در گرمای معده اش بشه یه چیزی بالاخره

    و اما جونم برای علاقمندان به خلاقیت در پنکیک بگه که پنکیک چون معمولا توی تابه های گرد درست میشه اینه که از قدیم الایام همیشه گرد و البته کمی هم کوچیک بوده. حالا تابه صابر مربع بود پنکیکش مربعی شد. بعضی ها بهش پکینگ پودر میزنند که پف کنه ولی البته اینکار برای سلامتی خوب نیست. میشه بهش خمیر مایه اضافه کرد که هم پف کنه و خمیر مایه برای سلامتی خوب هست و جذب برخی ویتامینها رو بالا میبره.

    و اما خلاقیت هاش در این تصوایر نمایش داده شده که با کمی شربت یا مربا یا میوه تازه و خامه و یا هرچی که دوست دارید و با طبعتون سازگاره میتونید ترکیب کنید و شیرینی خوبی رو از کار در بیارید یا حتی شکرش رو کم کنید و یک غذا یا ساندویچ خوب بشه:

    (متاسفانه بازهم به دلیل اشکال در ادیتور! من نتوانستم عکس آپلود کنم پس لینکشو میگذارم)

    http://www.mindfulmum.co.uk/files/2012/02/Pancake-Day-for-kids.jpg

    http://farm5.static.flickr.com/4072/4304319108_757b2a0805_o.jpg

    http://www.bbc.co.uk/blogs/food/savoury_pancakes.jpg

    و الی ماشا الله...

    ========================

    وای چه عالی آقای ابراهیمی! من که از خدامه

    فقط حیف که من نمیتونم عکس آپلود کنم. وگرنه یلدایی میشد

    اینقدر قشنگ و جذاب و بیادماندنی توصیفش کردی که من دهنم آب افتاد برای این مهمونی! به به! شاهنامه خوانیش هم که صد البته حتما شما اجرا میکنی دیگه، نه؟
    تازه خانوم بی دل، شلغم و لبو هم داره. پنکیک های صابر رو هم میاریم خلاقیتی و هنریش میکنیم. بی بی و پدر بزرگ هم برن توی پارکینگ ذغال باد بزنند (مرد تنومند و...)
    به مریم هم پودر پنکیک بقال سر کوچه رو میدیم بره باهاش حال کنه

    چه شبی بشه امشب

    بی دلی در همه احوال خدا با او بود
    او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد


  8. 8 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (یکشنبه 24 دی 91)

  9. #245
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    خانم بی دل مهمانی شب یلدا من دعوت نکرد
    خانم بی دل مهمانی شب یلدا شام خوشمزه چی درست می کنید
    خانم بی دل محترم اجیل هندوانه میوه خریدی
    خانم بی دل محترم سی دی موسیقی پاب مجاز بگذارید
    همه اعضای خوب تالار منزل خانم بی دل مهمانی شب یلدا دعوت دارد
    من خودم در مهمانی خانم بی دل دعوت ندارم وقت ندارم
    مهمانی خانم بی دل شب به یاد موندنی خاطره انگیز باشد

  10. 7 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (جمعه 01 دی 91)

  11. #246
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    آقای ابراهیمی شما گل سر سبد مهمونی هستی مگه میشه شما رو دعوت نکرد! من نقش اول رو به شما دادم: شاهنامه خوانی ببینم چه میکنی ها!

    از وقت شام هم که گذشته دیگه برادر من ساعت و نیگااااااا

    آجیل و هندونه اینا رو هم قراره پدر بزرگ و صابر بخرن بیارن.
    امور شیرینی پزی و اینا که دیگه دست کدبانوهای تالار: فکور و ترانه و مریم؟ و میبوسه البته به شرط این که وایسن کنار گاز...

    سی دی مجاز و ایناشم دیگه خودت یه کاریش بکن

    حالا میخوام ببینم بازم پایه این بیاین خونه خانوم بی دل؟ بخصوص اون چند نفر کنار گاز؟بقول ابی اوناییکه اون عقبن حال میکنن؟

    در ضمن آقای ابراهیمی! لطفا دستور پخت شیرینی آلبالویی ات رو بذار که تاپیک تبدیل نشه به باغ همدردی. ملتفتی؟

  12. 6 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (جمعه 01 دی 91)

  13. #247
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    خانم بی دل محترم مهمانی شما خواننده گروه اریان بنیامین بهادری احسان خواجه امیری حمید عسگری بیاورم
    مهمانی خانم بی دل با دسته گل می اورم
    مهمانی خانم بی دل من با جعبه شیرینی دسته گل بزرگ به منزل خانم بی دل می روم

  14. 6 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (یکشنبه 24 دی 91)

  15. #248
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1391-9-04
    نوشته ها
    252
    امتیاز
    1,377
    سطح
    20
    Points: 1,377, Level: 20
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,356

    تشکرشده 1,286 در 287 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    منم زحمت لذت بردن از مهمونی رو میکشم !
    چه کنم دیگه ؟ همیشه کارهای سخت به عهده من میافته!
    راستی براتون میتونم انجیر بخیسونم بیارم ! البته نه توی آب ، توی شیر ! خیلی خوش مزه میشه
    [size=medium][align=center]هیچ وقت نگذارید كه هیاهوی بقیه صدای درونی شما را خاموش كند
    و شجاعت این را داشته باشید كه از احساس قلبی تان و ایمانتان پیروی كنید...
    [/align][/size]

  16. 9 کاربر از پست مفید Royaye Sedaghat تشکرکرده اند .

    Royaye Sedaghat (یکشنبه 24 دی 91)

  17. #249
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    سلام بر همه

    بی دل جان این لینک پلو گردوی اینجانب البته صفحه 8 همین تاپیک هست

    صفحه 8 تاپیک پلو گردو امتحان کنید لطفا


  18. 8 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (جمعه 01 دی 91)

  19. #250
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 بهمن 04 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-6-06
    محل سکونت
    تهــــران
    نوشته ها
    438
    امتیاز
    13,948
    سطح
    76
    Points: 13,948, Level: 76
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,019

    تشکرشده 2,388 در 433 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    سلام
    مریم جان غورآویج رو امروز درست کردم.مهمون هم داریم امیدوارم خوب شه ضایع نشم.مرسی که همیشه کمکم میکنی
    برای دسر هم که هیچ کس هیچی بلد نبود خودم یه چیزی اختراع کردم ژله رو با آب اناردرست کردم و کلی انار هم توش ریختم خیلی خوشمزه شده بود مزه اش ترش و شیرین شده بود
    همه راضی بودن
    همه تون همه ی هنر آشپزیتون رو جمع کنید بازم به پای ترانه نمیرسید
    به خاطر این ابتکارفوق العاده ام از این به بعد اینجا من سر آشپزم و بی دل تا اطلاع ثانوی از پستش خلع شد
    البته بی دل احتمالا دوباره رفت تا یک هفته ی دیگه, خیالتون راحت بیاید هر چی کیک و شیرینی و غذاهایی که توش سوسیس و کالباسه یاد بدید
    برای شروع خودم یه غذای خوشمزه یاد میدم
    مواد لازم :
    نان مخصوص همبرگر
    سوسیس
    کالباس
    فلفل دلمه ای
    قارچ
    پنیر پیتزا
    گوجه
    نون همبرگر رو از وسط به دو قسمت تقسیم میکنید و تو هر قسمت سوسیس و کالباس و قارچ و فلفل و گوجه و پنیر پیتزامیریزید ومیذارید تو تستر یا مایکروفر یا فر تا زمانیکه پنیر آب شه و نون هم یه کم تست شه خیلی خوشمزه میشه.یه جورایی همون ساندویچ پیتزاس

  20. 7 کاربر از پست مفید taraneh89 تشکرکرده اند .

    taraneh89 (یکشنبه 24 دی 91)


 
صفحه 25 از 43 نخستنخست ... 5151617181920212223242526272829303132333435 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حق خودمو بگیرم؟میخوام برم پزشک قانونی
    توسط خانم قاضیانی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 بهمن 94, 22:49
  2. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 03 بهمن 94, 19:42
  3. 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟
    توسط omid65 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 57
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 آذر 91, 22:08
  4. شبکه اطلاع رسانی پزشک آنلاین
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی سایر سایتهای جذاب از نظر شما
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 31 تیر 90, 12:29

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.