از همه جواباتون مرسی...حق با همه ست.ما زنا توی این سیستم نیمه سنتی و نیمه مدرن گیر کردیم...راسته که من کار بیرون میکنم ولی واقعا از کار خونه گاهی می زنم...نمی رسم غذا بپزم و خونه رو تمیز کنم و اون بیچاره هم می سازه و غر نزده هیچ وقت...اون سازش می کنه پس منم باید سازش کنم...نمی تونم کار نکنم.هر چند گاهی فکر میکنم اگر بشینم درس بخونم همه ش بهتره ولی خوب اخرش که هدف درس هم کاره...
لازمه میانه روباشم...حالا که توافق کردیم بهتره من هم با شرایط بسازم.البته اون هم هیچ وقت نه نگفته به خواسته هام.حالا پول زیاد نداریم چون دانشجوییم هر دومون و ترمی 4 میلیون پول تحصیلمون میشه...







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)