سلام.من نظرم اینه که اگه واقعا دوست جنسش مهم نبود پس چرا ما آدما بعد کلمه دوست از دختر یا پسر استفاده میکنیم.به نظر من اینجور دوستیا نه تنها تو ایران بلکه تو کشورهای اروپایی هم پسندیده نیست.آرامش زندگیتون و انرژی رو که باید واسه صمیمیت با همسرتون بذارین رو با این احساس از دست ندین.خودتون رو گول نزنید که با هم دوست معمولی هستیم و اتفاقی نمیفته.








علاقه مندی ها (Bookmarks)