به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 11 از 45 نخستنخست ... 234567891011121314151617181920213141 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 101 تا 110 , از مجموع 448
  1. #101
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 دی 00 [ 13:32]
    تاریخ عضویت
    1386-11-26
    محل سکونت
    تهران بزرگ
    نوشته ها
    1,452
    امتیاز
    50,483
    سطح
    100
    Points: 50,483, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First Class50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    1
    تشکرها
    2,842

    تشکرشده 3,286 در 817 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    وقتی چراغ بنزین دلربای آهنی روشن شد ، فرمان را کج کردم و وارد اولین پمپ بنزین شدم .
    .
    .
    .
    بنزین سوپر هم نعمتی است که برای حلق دلربا ، همچون عسل شیرینی و برای موتور همچون شرابی بی رقیب است .

    نامرد وقتی پدال را فشار می دهی تا پنج نصفه نیمه که می شمری میبینی حداکثر سرعت در کف خیابان رهسپاری !!

    ما هم آب ندیده شناگر ماهری هستیم !

    باک را تا لبریز پر کرده و حرکت کردیم ...

    تا پنج نرسیده ، سوار بر آسفالت اتوبان , دلربا چهار نعل می تاخت ....

    بی انصاف بدجور وسوسه می کرد ....

    خلاصه درد سرت ندهم ...
    .
    .

    چراغ بنزین خاموش شدن همانا و چراغ گشت نامحسوس روشن شدن همانا

    .
    .

    خداراشکر .. عاقبت ما با سرهنگ به درازا نکشید .


  2. 6 کاربر از پست مفید lord.hamed تشکرکرده اند .

    lord.hamed (پنجشنبه 30 آذر 91)

  3. #102
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    ای واااااااااای من!
    بخشید
    ببخشید بوخودااااااا!

    من میگم گیج میزنم شما باورتون نمیشه! آخه بابا چرا اینقدر از آدم تعریف میکنید؟ چرا منو توی شرایط قرار میدید؟

    منظورمان "باران 68" بود! آخه این دختر بچه سربراهی بود قبلنا، نمیدونم چرا حالا اینقدر شووری شده

  4. 10 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (شنبه 02 دی 91)

  5. #103
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    نقل قول نوشته اصلی توسط فکور
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل


    بهار خانوم مبارکا باشه!
    تو کی شوور کردی که ما نفهمیدیم! البته بهت میومد اهل زیرآبی رفتن باشی ولی نه تا به این حد خوااااهر!
    بهاری که ما میشناختیم رو چه به این ژلافتها؟! عشق و وابستگی و دلتنگی و ...! نگو خواااااهر بد آموزی داره! اونم توی همدردی!


    یکی بیاد بگه کدامین بهار زیر آبی مزدوج شده؟؟؟؟؟؟؟؟

    من نمیدونم

    بابا مردیم از کنجکاوی تو این چند دقیقهکی بود واژه فضولی رو استفاده کرد دهه مودب باشید
    فکور جان فکر کنم بی دلی اشتباه تایپ کرده منظورشون باران بوده بله باران بوده
    -----------------------------------------

    آقای لرد حامد شما چقدر شخصیت مرموزی دارید :)
    ------------------------------------------------------------

    منم ی شعر گفتم امروز براتون می نویسم

    طی ی جرو بحث بین پدر و مادرم سر یک بلدرچین کوچک ..جو خونه مادرم اینا دو روز بود سنگین بود من از سرکار امروز رفتم اونجا

    این شعرو نوشتم زدم رو یخچال مادرم اینا
    انقدر اثر گذاشت پدرم کلی خندید جو خونه تغییر کرد.مادرم هم مهربون شد حتی کمی هم پشیمون شد از رفتارش


    پدرم یک بلدرچین خریده بود
    کوچک و زیبا
    مادرم دوستش نداشت. بلدرچین گوشه قفسش کز کرده بود
    پدرم گوشه اتاق
    پدرم بلدرچین را برد پارک ساعی
    واقعا ان بلدرچین جای چه کسی را تنگ کرده بود مادر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟که این چنین براشفتی....



    دیگه وسع منم در شعر گفتن همینه
    ولی حالم خیلی خوبه چون باعث آشتی شون شدم

  6. 20 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (شنبه 02 دی 91)

  7. #104
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 بهمن 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-2-30
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    620
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Social1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    3,824

    تشکرشده 3,762 در 695 پست

    Rep Power
    78
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    سلام بچه ها
    همگی خوبید ؟
    چه خبر من که قبلا اومدم فقط یه دالی کردم و رفتم بعدش هم کلی سرم شلوغ شد و همه چی یهویی باهم قاطی پاطی شد و منم یهویی سرم گیج رفت و سر از بیمارستان دراوردم ...
    ولی یه چیز بامزه نمی دونم چرا وقتی بهوش اومده بودم از شوهرم پرسیده بودم که چه خبر از تالار ؟

    یه مدت رفته بودم ترک اما انگاری بدتر شدم و حسابی از دست رفتم و حتی توی هذیانهامم از تالار خبر می گیرم

    ولی خوب الان خوبم یعنی پیگیر دوا و درمانم ...دعا کنید زودتر حالم خوب بشه انگاری خیلی ضعیف شدم ..

    [size=large]نازنین جان
    مثل اینکه من نبودم اسمت عوض شده ، مبارکت باشه خیلی قشنگه ...
    راستی از تالار چه خبر ؟ یکی بیاد کامل توضیح بده تا ما هم بیفتیم دوباره روی غلتک تالار
    راستی یه چیزی رو توی پست قبلیم متوجه شدم و اونم اینکه اسم جناب مسافر زمان رو توی لیست خانومها اورده بودم خوب اینم عاقبت کسایی هست که توی پروفایلشون جنسیتشون رو مشخص نمی کنند
    ولی خوب اینم روش خوبیه تا جنسیتها رو بشه
    [/size]
    هیچگاه دلت را به روزگـــــــار مسپار که دریایی از ناامیدی هست ...
    دلت را به خــــــدا بسپار که دریایی از امید است...

  8. 16 کاربر از پست مفید چشمک تشکرکرده اند .

    چشمک (شنبه 02 دی 91)

  9. #105
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل
    سلام نعلیکم دوووووستان

    مبارکا باشه!
    تو کی شوور کردی که ما نفهمیدیم! البته بهت میومد اهل زیرآبی رفتن باشی ولی نه تا به این حد خوااااهر!
    بهاری که ما میشناختیم رو چه به این ژلافتها؟! عشق و وابستگی و دلتنگی و ...! نگو خواااااهر بد آموزی داره! اونم توی همدردی!
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل

    منظورمان "باران 68" بود! آخه این دختر بچه سربراهی بود قبلنا، نمیدونم چرا حالا اینقدر شووری شده
    سلام نعلیییکم بی دل جان . کجا بیدی ، نبیدی؟

    بی دل جان با من بودی عزیزم .

    کـــــــی ؟ مـــــــــــــــــن ؟ مـــــــــــن؟ زیــــــــر آبــــــی؟ شیـــــب؟ بــــام ؟ صندلـــــی؟


    هی روزگار چه بازی هایی داری . خودمم موندم بی دل . باران؟ عشق؟ دلبستگی؟ دلتنگی؟واحیرتا

    هی بی دل عزیزم چه نشستی که اون بارانی که میشناختی از دست رفت . دست تقدیر ما رو هم شوووری کرد .

    آره ما بچه سربه راهی بودیم اما چی شدیم !!! در حد تیم ملی سربراه تر شدیم اما یکم راهش فرق کرده رفته تو مسیر عشق و دلدادگی . راه کدومه بابا الان به قول بعضیا تو فضاییم رو زمین نیستیم .

    مهم اینه که شوهرم کرده باشیم ، عشق کسی تو دلمون باشه وابسته و دلبسته باشیم
    بــــاز هم همدردی جای خودش رو در قلب های مادارد و اینک ادامه خبر را بشنوید از همکارم چشمک !!!

    دیدی بی دل !!! تو حال و احوال ما شووور هست + همدردی به میزان لازم .

    حالا حال بقیه چطوره ؟ خوب هستید انشالله؟ سلامتی شما آرزوی قلبی ماست .
    چشمک عزیز انشالله بهتر بشید .



  10. 10 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (شنبه 02 دی 91)

  11. #106
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    سلام

    همین الان همین حالا یک ایمیل مهم برام اومد " پذیرش یک مقاله ام در یک ژورنال معتبر"

    آخ جووووووووووون

    جالبیش به اینه که این قسمت پایان نامه ام به نظر خودم چیز خاص جدیدی نبود

    این ژورنالای خارجی چرا اینجورین

    یک مقاله عالی براشون فرستادم رد کردن گفتن انگلیسیش زیاد خوب نیست و برنامه نویسیش درست انجام نشده باور کنید کار خوبی بود زحمت زیادی کشیده بودم

    حالا بخش حاشیه ای کارم که اصصصصلا فکر نمیکردم مهم باشه قبول کردن و کلی هم تشکر کرده که این مقاله رو برا این ژورنال فرستادم

    بسیار مشعوف گشتیم


    البته از روی نتایج داوری معلوم بود قبول میشه ولی به هر حال قطعی نبود دیگه ولی حالا...



  12. 14 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (شنبه 02 دی 91)

  13. #107
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 بهمن 92 [ 21:59]
    تاریخ عضویت
    1391-6-26
    نوشته ها
    286
    امتیاز
    270
    سطح
    5
    Points: 270, Level: 5
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered250 Experience Points
    تشکرها
    1,336

    تشکرشده 1,148 در 268 پست

    Rep Power
    42
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    مگه میشه آدم در عرض 2 ساعت آنژین چرکی اونم از نوع وخیمش بشه؟؟؟!!!!
    حالم خیلی بده
    الان چه وقت مریض شدن بود آخه؟
    امشب مهمونی دعوتیم. حالا این هیچی
    فردا رو بگو که کلی مهمون دارم.بعد چند ماه خانواده شوهرمو دعوت کردم. از یک هفته قبل کلی فکر کردم که چی بپزم؟چکار کنم؟می خواستم چون خیلی وقته نیومدن خونمون برایشون سنگ تموم بگذارم
    اما با این حالم اصلا نمی توانم از جام بلند شم
    خونه در حد افتضاح بهم ریخته است.
    آآآآآآی گلوم درد می کنه

  14. 11 کاربر از پست مفید shabe niloofari تشکرکرده اند .

    shabe niloofari (شنبه 02 دی 91)

  15. #108
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    باران جان! عذر بدتر از گناه؟!!!!
    یعنی میخوای بگی هم شوووری هستی (دقت کنید من در پستهای قبل دو تا واو گذاشته بودم که ایشون کلا سه واو گذاشتن یعنی عمق فاجعه! یعنی اند شوووری بودن!) هم اینکه معتاااااااااااااد؟!!! اعتیاد به همدردی؟

    شنیدیم رفتی روانشناسی بخونی. پیش خودمون گفتیم خوب این که همینجوریش بچه مثبت و سربراهی بود حالا فکر کن روانشناسی هم بخونه چی میشه! ولی انگار همیشه مثبت در مثبت نمیشه مثبت!

    آقا ما این محله رو پاک کرده بودیم! بالاغیرتا رفیق ناباب نشو

    شب نیلوفری! آره میشه خواهر من چرا نمیشه! کافیه یه خورده بدشانس باشی!
    برات آرزوی سلامتی دارم. لازم نیست خودتو اذیت کنی. خودتو گرم کن استراحت کن غذای مناسب بخور، فامیل هم که اومدند بذار خودشون کارا رو بکنند شما خودت رو از تک و تا ننداز تا زودتر خوب شی. حضورشون خوبه برای اینکه بهت روحیه بده و دورت رو بگیرن تنها نباشی. ولی کار نکن!

  16. 10 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (شنبه 02 دی 91)

  17. #109
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    بی دل جان تو روانشناسی خود همین استاد ها هم که همش میگن مهارت همسرداری داشته باشید ! با همسر ال باشید بل باشید ! مهارت رفتار با همسر بیاموزید ! کیفیت زندگی بسته به نحوه تعامل دو نفر هست و .....

    خلاصه انقدر اسم همسر میارن که بیشتر شووری میشی. کجا بود این همسر! چی بود این همسر! من کیم! اینجا کجاست! همسر کو! شوووووووووور کو!
    عمق فاجعه رو حالا نگاه کنن! لامسب داغونمون کرده .

    آقا ما تسلیم ! اطاعت سرهنگ بی دل !
    من اعلام میکنم برای پاکسازی منطقه حاضر به همکاری هستم و ترک می کنم .

    من باران امروز متولد شدم . بزن دست قشنگه رو .....

    ================================================== =====

    یلداتون شدیـــــداً مبــــــــــــارک!!

    مخصوصا به اونایی که مثل من انار و هندونه و میوه جات دوست دارن !

    تولد دوباره ی من با شب یلدا یکی شد چقدر زیبا .

    به به !
    چه میکنه این یک دقیقه طولانی تر شدن شب. یه شبه دیگه رژیم هم اگر دارید تعطیل کنید






  18. 9 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (شنبه 02 دی 91)

  19. #110
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    من یک دونه دخترخاله دارم که گذاشت دقیقن شب یلدا گونه بذاره،الآنم مامانم پیششه،نتیجتن شبی که می شد با پسر و دخترخالم

    دور هم باشیم،پسرخالم تو خونه خودشون تنها من و بابا اینجا تنها مامان و دخترخالم م تو بیمارستان تنها.

  20. 10 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (شنبه 02 دی 91)


 
صفحه 11 از 45 نخستنخست ... 234567891011121314151617181920213141 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.