اين خورشت درست كردنم واسه من شده كنكور.هميشه خورشتام ابكي و بي مزه ميشه.اگه ميشه يه لم اساسي ارائه بدين دوستاننننننننننننن![]()
تشکرشده 566 در 110 پست
اين خورشت درست كردنم واسه من شده كنكور.هميشه خورشتام ابكي و بي مزه ميشه.اگه ميشه يه لم اساسي ارائه بدين دوستاننننننننننننن![]()
khanoomi (یکشنبه 24 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)