RE: اعتماد شوهرمو خراب کردم
درود بر دوستان عزیز
بشخصه کاری با روانشناس و روانپزشک و بقیه ندارم فقط خودم رو میگم که بدونین یه زندگی معمولی چجوریه
اولین قانون ازدواج اینه: یا با کسی که ازدواج میکنی بهش اطمینان داری و حق نداری توی مسائلش و حریم شخصیش وارد بشی یا اطمینان نداری . 
خداوکیلی نه من تا حالا گوشی و کامپیوتر همسرم و اینکه کجا میره با کی میره و از اینجور حرفای صد من یه غاز زدم نه همسرم اینکارو انجام داده اونم منی که روزی 8 ساعت توی نت هستم اونم بیشتر شبکه های اجتماعی.
شما شوهرتون اگه میگه دانشگاه محیطش اینجوریه خوب خانم منم مدرس دانشگاه بودش الانم کلاس کنکور میره و شاگرداش پسر هستن و دانشگاه هم که حتی از خودش بزرگتر بودن. الان هم که حوزه داره درس میخونه که همینجوری پس اگه اینجوریه من صبح تا شب باید موبایل و کامپیوتره و رفت و آمدش رو چک کنم؟!!!!!!!!!!!!!!!
دست گل باران گرامی درد نکنه سئوالاش خیلی لازم و بموقع و هدفمند بود دقیقا مثل یه کارشناس زبده راهنماییتون کردن.
چیزی که من متوجه شدم و مقالاتی که توی این زمینه ها میخونم اینه که رابطتون یکم غیرعادیه حتما پیش روانشناس برو و از من میشنوی اگه توی دوران عقدین مراسم عروسی رو منوط به رفتن و تایید روانشناس بزار
من آدم احساساتی هستم با نوشته های افراد رابطه برقرار میکنم وقتی نوشته هات رو میخونم به این نتیجه میرسم داری خودتو داغون میکنی ذره ذره داری آب میشی ااعتماد بنفست واقعا اومده پایین هر لحظه میترسی از اینکه بازخواست بشی از طرف کی؟!!!!!! شوهرت!!! شما رو نمیدونم ولی امنترین جایی که توی زندگیم من میشناسم آغوش همسرمه وقتی میبینمش آرامش میگرم همه در و غم غصه های عالم رو اگه داشته باشم فقط یه نگاه بهم کنه تموم میشه میره پی کارش لحظه شمار یمیکنم واسه دیدنش اینی که میگم یه زندگی رویایی نیستش باور کن زندگی خیلی از زوجای جوون اینجوریه مقایسه کن با وضعیتی که خودت داری اونوقت نتیجه گیری کن که باید چه مسیری رو طی کنی
یاعلی
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)