[size=medium]من مشکلم را با نام اعتیاد برای شما ارسال کردم.حالا به شدت احساس تنهایی می کنم آخه از خانوادم دورم وهمسرم مسافرت است و تا یک هفته دیگر هم بر نمی گردد وهیچ ارتباطی هم باهاش ندارم.راستش دلیل ادامه به این زندگی واینکه همیشه در مقابل همسرم کوتاه آمده ام ترس از تنهایی بوده .می دانم البته این خدا است که باید به من کمک کند ولی من خیلی خیلی تنهام خواهش میکنم باهام حرف بزنید.به نظر شما اگر از اینجا برم شوهرم می تواند از دستم شکایت کند آخه ما قرار گذاشته بودیم وقتی برگشت توافقی از هم جدا بشیم.









علاقه مندی ها (Bookmarks)